Hei

sørlandsjente

Blir kjent med forumet
Jeg er "ny" her. Egentlig har jeg sniklest her et år for det var da jeg fikk vite at jeg var gravid. Meldte meg ikke inn for jeg var redd jeg skulle bli hekta [:)] Men er jo det, så da kan jeg like godt melde meg helt inn. Egentlig skulle jeg tilhørt født i juli, for jenta mi kom 12 dager før termin og ble født 26. juli, men føler jeg hører til her siden jeg har "kikket" her hele tida. Har lært mye av dere . Så her er jeg da. Dere virker hyggelige så jeg håper dere har plass til meg...

Vet det... Er nesten pinlig å bli medlem nå. Derfor jeg har drøyd det. men nå er jeg her... Jeg bor i Stavanger for tida. Men er opprinnelig fra Kristiansand. Og med det været det er her så spørs det om ikke jeg gjør sørlending av meg snart....

Er egentlig ikke så stolt av det, men det er jo en tillitserklæring til dere at jeg melder meg inn da [;)]

Velkomen[:D][:D][:D][:D]

Velkommen skal du være[;)]

ORIGINAL: lindur

Velkommen skal du være[;)]

sign

welcome to the nuthouse[8D]
du vil nok trives her!

ORIGINAL: maikaen

du vil nok trives her!

ORIGINAL: trønderveitja

ORIGINAL: maikaen

du vil nok trives her!

Må bare signere den her jeg..[:D]

Dobbel sign...

velkommen til oss...alltid kos med nye...du kommer til å trives sammen med oss[:)]

hei hei! Velkommen skal du være[:D]

Ja, burde jo meldt meg inn med det samme, men det ble aldri til det... Hyggelig å bli ønsket velkommen av så mange da [:)]

WEEEELCOME!!!
Her vil du nok trives godt skal du se... Og JA, du BLIR hekta her inne[8D]
Så koselig med nok ei "stavanger" jente, selvom du egentlig er sørlending!
Klager du over været her??[:D][:D] Kan ikke forstå det[:-][:'(] Hehe
Bodde 2 år i Kr.Sand selv... det er vel de to mest regnfulle på ørten år![:D]
Anyway.... Kos deg masse her inne!!!!

Back
Topp