Bettyyboop
Flørter med forumet
Hei, vi har prøvd å få barn i sånn 7 mnd, første graviditet var en graviditet utenfor livmoren, så blei operert pga indre blødninger. Dette er 7 mnd siden ca. Etter det har vi mistet å mistet. Jeg pleier vanligvis å få mensen mellom 19 å 21 hver mnd, det har jeg gjort siden jeg var 15 år. Men siden min siste menstruasjon startet 14 mai, det var en vanlig menstrasjon da jeg hadde mensen smerter liksom. Så aner jeg ikke når jeg hadde eggløsning, eller hvor jeg er i syklusen. Så testet for morroskyld med en digital test nå. Den viste å være positiv. Kan en digital vise feil? Jeg går ikke på noe medisiner eller gjort noe som tilsier at den kan bli positiv pga det. Fordi forrige mnd var begge digital testene var veldig negative hvertfall. Så det jeg lurer på er, kan denne testen jeg tok nå lyve til meg?
Det gir veldig mening - man blir jo redd for å bli skuffet. Hvis man begynner å glede seg i det så er fallhøyden så stor hvis det er feilaktig resultat eller at det ikke går som det skal 
veldig svake strimmel tester.. Men. venta 2-3dager og testa på nytt. Da var det ikke noe mer streker eller utslag på digital .