Hei!

Ja heilt forferdelig, så no er det bare å bite tenna sammen Og håpe på det beste. Synd å si at eg har lite tru. Men da er det godt å ha dere her
Det forstår jeg så godt! Vi hadde en SA i juni og jeg merker at vi begge holder litt igjen på gleden denne gangen. Man er jo så overlykkelig, men samtidig så er det så man ikke helt tørr å håpe for mye denne gangen. Vi skal støtte hverandre! ❤️

Det forstår jeg så godt! Vi hadde en SA i juni og jeg merker at vi begge holder litt igjen på gleden denne gangen. Man er jo så overlykkelig, men samtidig så er det så man ikke helt tørr å håpe for mye denne gangen. Vi skal støtte hverandre! ❤️
Ja det er akkurat det ❤️ Men denne gangen skal det gå :)

Alle symptomer vekke og streken er svakere :arghh:

Jeg har ofte sterkere strek på kvelden enn på morningen, enda jeg ikke har tisset på natta! Og kveldstestene er på 3-4 timers prøve uten vannlating.
Ta en titt på testene mine, så ser du om det kan være slik for deg og ?
Ja no var det heldigvis ikkje morgen urin, og ser den er lik som i går midt på dagen. Så venter til i morgen og ser. No skal eg seff jobbe natt i natt. Så får se kordan eg gjer det.

Noen som veit kordan man redigerer meldinger ?? Den knappen som var nede på venstre side er vekke hos meg.

Noen som veit kordan man redigerer meldinger ?? Den knappen som var nede på venstre side er vekke hos meg.
Du må skrive til en moderator, det er nok oppstått en feil med brukeren din. Skjedde meg også for noen år siden. :)

Hei! Tenkte melde meg inn her :) 4+2 idag etter ivf fryseforsøk. 3 år siden første forsøk, så det har vært en lang reise. Håper at det går bra denne gangen.

Ser det er to terminlister, hvilken skal jeg skrive i?

Hei! Tenkte melde meg inn her :) 4+2 idag etter ivf fryseforsøk. 3 år siden første forsøk, så det har vært en lang reise. Håper at det går bra denne gangen.

Ser det er to terminlister, hvilken skal jeg skrive i?
Nå er det bare en. Skriv i den.

Back
Topp