Hei til de første August babyer, og alle de kommende
Hvem er vi som venter en liten til August?
Hvem er vi som venter en liten til August?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå har du bursdag idag? Så utrolig kjekt! Dobbel gratulasjonI dag fikk jeg verdens fineste bursdagsgave, positiv gravidtest. Her blir det tidlig augustbaby!
Hmmm mulig 5. august utifra babyverden sin terminkalkulator. Husker ikke hvordan det var det der med terminberegning. Noe med at andre apper muligvis regner svangerskapslengden annerledes? Jaja 4-5. ishÅå har du bursdag idag? Så utrolig kjekt! Dobbel gratulasjon
Termin her er også antagelig ca 4. august. Litt usikker, siden jeg er på CD39 idag, men trooor EL var forsinket og var på CD28. Med svake positive 9-10-11dpo tror jeg det stemmer ganske greit!
Når er din termin?
Gratulerer med begge, både bursdag og graviditetstest!I dag fikk jeg verdens fineste bursdagsgave, positiv gravidtest. Her blir det tidlig augustbaby!
Gratulerer med bursdag og positiv test! Fantastisk gaveI dag fikk jeg verdens fineste bursdagsgave, positiv gravidtest. Her blir det tidlig augustbaby!
Åååh så hyggelig å være her sammen! Tusen takkHei! Tror jeg havner i august, men pga sen eggløsning sier terminkalkulatoren termin slutten av juli (dersom jeg beregner etter mens). Får tidlig ultralyd i uke 6-7 pga. historikk, så får vite mer nøyaktig da.
Gratulerer så mye til dere alle - og dobbelt til deg @Rorøvoveror har sett deg i SA/MA- gruppa, hyggelig at vi har blitt gravide igjen begge to!
Håper du kommer inn her snartSniker meg innom for å manifistere meg en plass her om en liten stund! (Håper jeg) Gratulerer med positive tester alle sammen
Egentlig hadde det vært supert uten så mange symptomer . Jeg blir alltid så dårlig og trøtt 1. trimester at det er vanskelig å gjøre jobben ordentlig.Har noen av dere begynt å kjenne symptomer? Jeg er 4+0 i dag, synes jeg kjenner en del press og småstikkende følelser. Hadde SA 6+0 i juni, så tror jeg er ekstra var på alle signaler kroppen måtte finne på å sende fra seg.
Jeg tror jeg tar en i morgen, det blir 11 DPO for meg. Holder deg oppdatert, men synes streken din er fin og tydelig aHvordan ser deres tester ut? Jeg er kun på 3 dagen med positiv test men syns stigningen virker minimal. Her er testen min 11 dpo (idag) Vis vedlegget 392755