Jeg svarer deg her også, jeg
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Det er definitivt ikke alle som opplever at uttaket gjør vondt, men for noen er det smertefullt. Jeg hadde sett et egguttak i serien Når storken flyr forbi, og gruet meg også veldig til første uttaket, men for meg har det gått veldig fint.
Klinikken ga meg noen tabletter jeg skulle ta en time før, og så får jeg noe beroligende på klinikken før uttaket. Veit ikke helt hva de ga meg, men jeg har tatt det de har tilbudt meg og det funker som bare det på meg!
Hadde mitt andre egguttak i dag, og jeg er en av de som knapt merker noe som helst. Under begge uttakene så har jeg såvidt kjent at de setter bedøvelse. Mener de setter to i hver side - jeg kjente kun litt av den ene i dag. Bare som et lite prikk i fingeren. De andre tre merket jeg ikke. Kjente også bittelitt da de stakk nåla inn i venstre eggstokk, men heller ikke det gjorde vondt.
Og så er det veldig gøy å følge med på skjermen! Det ser du at de stikker nålene inn i eggposene og suger ut væsken. Utrolig fascinerende og det får oppmerksomheten bort fra magen