Hei :)

Venterpåsistemann

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Da skal jeg visst inn her :)
Foreløpig termin 2 juli
Fikk positiv digital nå i dag (3+3 ) så det er fortsatt ganske tidlig :)
 
Hei! :) Sniker meg inn jeg også, fikk også positiv digital i dag :) termin 3.juli.
 
Tenker også å henge litt her, da jeg er litt på vippen mellom juni og juli med foreløpig termin 30. Juni :)
 
Tenker også å henge litt her, da jeg er litt på vippen mellom juni og juli med foreløpig termin 30. Juni :)
Tenk at vi skulle havne i samme gruppe igjen :D ❤️
 
Sniker fra juni :shy: Så fantastisk å se at du er gravid igjen ❤❤❤ Gratulerer så mye til deg og dere andre her :joyful:
Tusen takk ❤️ Håper spiren klamrer seg fast denne gangen og at den er frisk :) Så glad på dine vegne også! Masse lykke til ❤️
 
Svake positive tester idag. Mens termin er egentlig 28 juni mens min egen er 30 juni, så henger her og siden det er såpass sent
 
Svake positive tester idag. Mens termin er egentlig 28 juni mens min egen er 30 juni, så henger her og siden det er såpass sent
Velkommen til oss :)
 
Jo takk. Tør ikke juble så veldig da, har mistet hver gang(tosifret) bortsett fra med guttungen som er 10,5 år nå. Håper virkelig det går hele veien denne gangen:Heartred
Klart at det sitter i :( Så trist å høre at det har vært en så lang og vond vei.. Håper virkelig at denne spiren sitter ❤️
 
Jo takk. Tør ikke juble så veldig da, har mistet hver gang(tosifret) bortsett fra med guttungen som er 10,5 år nå. Håper virkelig det går hele veien denne gangen:Heartred
Oi, det var voldsomt! Har dere fått noen indikasjon fra lege/gynekolog på hva årsaken kan være til at det ikke har gått så mange ganger? Håper veldig for dere at det går nå! :Heartred
 
Oi, det var voldsomt! Har dere fått noen indikasjon fra lege/gynekolog på hva årsaken kan være til at det ikke har gått så mange ganger? Håper veldig for dere at det går nå! :Heartred
Da mistet vi igjen. 4+3 kom vi til denne gangen. Mistet 4+2, 4+5 og 4+3 de siste gangene.. gir opp snart. Guttungen er 10,5 år. Forbanna vanskelig å få søsken til han.

Alt er visst som det skal i følge utredning bortsett fra at mannen har litt nedsatt sædkvalitet. Uforklarlig barnløshet:(:sad010
 
Da mistet vi igjen. 4+3 kom vi til denne gangen. Mistet 4+2, 4+5 og 4+3 de siste gangene.. gir opp snart. Guttungen er 10,5 år. Forbanna vanskelig å få søsken til han.

Alt er visst som det skal i følge utredning bortsett fra at mannen har litt nedsatt sædkvalitet. Uforklarlig barnløshet:(:sad010
Nei, huff, så fælt :sad010og så mange ganger :(
 
Da mistet vi igjen. 4+3 kom vi til denne gangen. Mistet 4+2, 4+5 og 4+3 de siste gangene.. gir opp snart. Guttungen er 10,5 år. Forbanna vanskelig å få søsken til han.

Alt er visst som det skal i følge utredning bortsett fra at mannen har litt nedsatt sædkvalitet. Uforklarlig barnløshet:(:sad010
Så forbaska urettferdig :( Blir tom for ord.. Sender deg mange styrkeklemmer ❤️
 
Da mistet vi igjen. 4+3 kom vi til denne gangen. Mistet 4+2, 4+5 og 4+3 de siste gangene.. gir opp snart. Guttungen er 10,5 år. Forbanna vanskelig å få søsken til han.

Alt er visst som det skal i følge utredning bortsett fra at mannen har litt nedsatt sædkvalitet. Uforklarlig barnløshet:(:sad010
Uff så leit å høre! :(
 
Back
Topp