Hei!

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Svak positiv test i morges, håper jeg får følge dere fine damer til august ❤️

Synd det er julebord på jobb på lørdag. laughing6

Gratulerer :Heartred Julebord på lørdag her også.. Jeg «må» kjøre for å rekke meg dit, så da har jeg unnskyldning :p

Har også julebord på lødagen :happy090 har allerede funnet på en kvit løgn på hvorfor jeg ikke drikker. :happy:

Å, jeg kunne også trengt en unnskyldning! Vi skal besøke venner og overnatte - bare for at alle kan drikke. Og så kan jeg plutselig ikke likevel...

Gratulerer :Heartred Julebord på lørdag her også.. Jeg «må» kjøre for å rekke meg dit, så da har jeg unnskyldning :p
Spørs om jeg blir å kjøre jeg og. :rolleyes: Alle kommer til forstå at jeg er gravid hvis jeg ikke drikker, og 4 uker på vei er for tidlig å innvie noen i dette ennå!
Avstanden mellom hjem og julebordet forsvarer heldigvis bil. ;)

Jeg trakk meg fra julebordet som skal være i morgen! visste ikke hva jeg skulle si hvis noen spurte

Jeg trakk meg fra julebordet som skal være i morgen! visste ikke hva jeg skulle si hvis noen spurte
Så kjedelig da. Du kan ikke skylde på tidlig søndag eller noe slikt?

Julebord til lørdag her og :shifty: Det vil nok ikke skape stor oppstandelse at jeg ikke drikker. Jeg er nødt til å kjøre dit, i tillegg samsover vi med gutten på 1,5 år, og det gjør seg ikke med alkohol innabords :)

Back
Topp