Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Julebord på lørdag her også.. Jeg «må» kjøre for å rekke meg dit, så da har jeg unnskyldning Hva er din unnskyldning? Kunne trengt inspirasjon til vi skal ha julebordHar også julebord på lødagenhar allerede funnet på en kvit løgn på hvorfor jeg ikke drikker.
![]()
Spørs om jeg blir å kjøre jeg og.GratulererJulebord på lørdag her også.. Jeg «må» kjøre for å rekke meg dit, så da har jeg unnskyldning
![]()
At vi skal hente sønn vårres så tidlig på søndagen. Så orker ikke å være fyllesyk da. (Har drukket lite på andre samlinger med jobbenHva er din unnskyldning? Kunne trengt inspirasjon til vi skal ha julebord![]()
)
Gratulerer så myeSå kjedelig da. Du kan ikke skylde på tidlig søndag eller noe slikt?Jeg trakk meg fra julebordet som skal være i morgen! visste ikke hva jeg skulle si hvis noen spurte
Det vil nok ikke skape stor oppstandelse at jeg ikke drikker. Jeg er nødt til å kjøre dit, i tillegg samsover vi med gutten på 1,5 år, og det gjør seg ikke med alkohol innabords