Hei

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Jeg har vært her inne siden 2013. Og nå må jeg nesten lifte meg litt siden jeg veit hvor deilig det er noen ganger. Jeg har to barn. Jente født i 2013 og gutt født i 2016. Nå i romjula fikk jeg ikke mensen som vanlig og var i tvil. Fikk en liten blødning for to dager siden og tenkte heldigvis. Men den ga seg. Jeg hadde da kjøpt test samme dag sånn i tilfelle så i dag tidlig tok jeg testen. Der kom det to streker med en gang. Vi er på tur med hele svigerfamilien så måtte dra mannen inn på rommet for å si ifra til han. Dette er ikke planlagt, eller vi ville ha 3 barn men ble lott tidligere enn planlagt. Vi har sliti med å fått de 2 første og måtte gjort noe for å bli gravide( hjemme men godkjent fra sykehus). Så vi er i sjokk kan man si. Her er det litt drikkepress og siden jeg pleier å ta noen glass på kvelden etter at barna er lagt så regner jeg med de forventer det i dag også. Det blir ikke noe problem fordi alle er syke her oppe. Men nå sitter jeg låst inne på do og skjelver. De to andre var veldig planlagt. Det er ikke noe problem å være gravid nå i forhold til plass eller økonomi men er i sjokk som sagt. Måtte bare få luftet dette da vi må få kommet over sjokket selv før vi sier noe til familien.
 
GRATULERER, for en hyggelig nyttårs overraskelse! Forstår sjokket, la det synke inn og ta deg tid til å nyte sjokk tilstanden litt ❤️ Det er helt lov å ta seg en hvit dag inni mellom kosen og å skylde på at man brygger på noe er jo kjempe greit Lykke til! Og godt nytt år
 
GRATULERER, for en hyggelig nyttårs overraskelse! Forstår sjokket, la det synke inn og ta deg tid til å nyte sjokk tilstanden litt ❤️ Det er helt lov å ta seg en hvit dag inni mellom kosen og å skylde på at man brygger på noe er jo kjempe greit Lykke til! Og godt nytt år
Takk. Han var funnet ut termin. Så må nok innom der etterhvert. Men har termin tidlig i en mnd og jeg har overtidstermin i uke 39 pga morkake som ikke vil fungere som normalt. Så må nok inn på august etterhvert.
 
Gratulerer så mye :) Det er vel drømmen for de fleste som har slitt? Skjønner likevel det er et stort sjokk, hadde blitt sjokkert selv jeg! Uplanlagt eller ei.
 
Gratulerer så mye :) Det er vel drømmen for de fleste som har slitt? Skjønner likevel det er et stort sjokk, hadde blitt sjokkert selv jeg! Uplanlagt eller ei.
Ja. Har på en måte litt dårlig samvittighet. Har ett vennepar som begynte prøvingen samtidig som oss for snart 7 år siden. Vi venter nå nr 3 som er ett uhell og de har ikke blitt gravide enda. Brukte 10 mnd med eldste og 11 mnd med yngste, så ikke alt for lenge men hadde ikke trudd jeg skulle bli gravid uten å prøve.
 
Gratulerer :D
 
Gratulerer så mye! Lett å si, men prøv å slapp av. Server et par hvite løgner med god samvittighet, du vil bli tilgitt senere;) eks: omgangssyke, hodepine, magesår. Nå vet ikke jeg hvor mye drikkepress du opplever etter jul og nyttår, men her er det innafor å lyve om du ikke vil si det som det er:)
 
Gratulerer med nyttårsspire! :Heartred
Aldri lett den der med unnskyldning til ikke å drikke, men å si at en føler seg dårlig må være god nok grunn ja.
 
Gratulerer! Sjokk eller ei, det gir seg og da sitter dere igjen med drømmen om tre i tillegg til at dere klarte deg selv
 
Gratulerer! Planlagt eller ikke, så stas når det er ønsket:Heartred
 
Gratulerer ❤️ var jo en koselig overraskelse da ❤️
 
Back
Topp