Hei!

HormonTrollet

Flørter med forumet
Jeg spørr her inne også jeg...er det ingen "treff" tråder her? Bruker dere ikke å treffes av og til...alle fra T.heim,alle fra Ålesund osv....? Har vært på et annet forum i halvannet år og der lagde vi treff,så må høre om det er slikt her også for det var koselig[:D]

Hva slags treff refererer du til? Møtes inne her til en spesiell tid?

Nei,at vi lager en tråd da først og finner en dag og et klokkeslett som passer,å så drar vi alle som vil på Egon frk eller en kafe`[:)]
Spiser enten noe mat,kake,snakker sammen,blir kjent og har det gøy...
Vi brukte å treffes ca 1 kveld i månden..nå når vi ble gravide ble det 1 gang i uken,men det ble litt mye for noen. Men det er koselig da..for å feste et ansikt på hvem man snakker med...

Vi har diskutert det.. Er jo selvsagt bare å gjøre det for de som bor i samme by. Men jeg har følelsen av at vi bor ganske spredt her inne. Jeg for min del har ingen fra området Molde og omegn. Ei fra Ålesund da, som blir den nærmeste. Men vet det er flere fra Oslo-området, Trondheim og Stavanger.. [:D]
Er vel bare å søke etter folk i området ditt og planlegg noe det. [;)]

Det har vært prat om det ja, vi kan jo prøve å dra igang noe. Samle de som er fra samme region foreksempel.[;)]

Se nå har jeg begynt med de i hamar området, så kan kanskje du dra igang å samle de fra trondheimsområdet, dere er jo mange derifra også! [;)]

Back
Topp