Hei!

*Mistaldrihåpet*

<3 Julie <3
Assistert-jentene
Kommer inn å hilser på jeg, har kikket litt innom her i ett par uker allerede[emoji5]

Etter 2 IVF forsøk klarte vi det på egenhånd, og jeg er ca. 6+4!

Bekymrer meg litt merker jeg, har målt HCG på torsdag(7000) og i går mandag(9000)! Legen sier at det er fin stigning... men, man leser jo så mye rart og i mitt hode burde den ha steget mer enn 2000 på 4 dager[emoji51] har også lest at stigningen går saktere da man har kommet opp på dette nivået! Noen erfaringer? Veldig nervøs for TUL på fredag merker jeg[emoji1317][emoji5]

Uansett.. håper jeg får være her med dere[emoji177]

Velkommen og så gledelig når dere har prøvd så lenge! Håper du blir med hele veien :cat:

Jeg har null peiling på HCG stigning, men ville ønske deg velkommen og lykke til på TUL[emoji177]

Skal selv på TUL på mandag, så grugleder meg veldig!

Har heller ikke peiling på HCG stigning, ville ønske deg lykke til på TUL og velkommen:)

Kommer inn å hilser på jeg, har kikket litt innom her i ett par uker allerede[emoji5]

Etter 2 IVF forsøk klarte vi det på egenhånd, og jeg er ca. 6+4!

Bekymrer meg litt merker jeg, har målt HCG på torsdag(7000) og i går mandag(9000)! Legen sier at det er fin stigning... men, man leser jo så mye rart og i mitt hode burde den ha steget mer enn 2000 på 4 dager[emoji51] har også lest at stigningen går saktere da man har kommet opp på dette nivået! Noen erfaringer? Veldig nervøs for TUL på fredag merker jeg[emoji1317][emoji5]

Uansett.. håper jeg får være her med dere[emoji177]
Tenker det er best å vente på ul, jeg tok HCG måling 5+3 og 5+5 49t mellom. Steg bare fra 4000 til 4930, ble kjempe redd og en ny over helgen 6+1 ca 72 timer etter og da hadde den hoppet opp til 16000. Vet ikke om blodprøve nr 2 var feil eller hva som skjedde men stigning på prøve nr 3 lå helt etter skjema!
Skal på tul i morgen og er kjempe spent og litt engstelig ;)
Håper alt går bra for deg!

Tror den stigningen er helt innafor. Etter nivået har passert 6000 leste jeg istad at doblingstiden er fra 96 timer.
Lykke til på UL til fredag

Gratulerer så mye! Så herlig å ha klart det selv etter å ha gått gjennom IVF:) Velkommen inn til oss her inne:Heartred

Gratulerer med spiren[emoji3][emoji173]️

Gratulerer , fin stigning. Kun UL er best pålitelig vil jeg si på kos det går med svangerskapet. Har hatt dårlig HCG økning men alt et vel her på UL 8+5

Gratulerer , fin stigning. Kun UL er best pålitelig vil jeg si på kos det går med svangerskapet. Har hatt dårlig HCG økning men alt et vel her på UL 8+5

Var på TUL i dag, 7+0 - men, vi fikk ikke sett så mye.. noe som selvfølgelig gjorde meg bekymret [emoji17]

Til sammenligning av forrige uke, så så hun at det var en graviditet i livmoren og hun målte plommesekk og «tilbehør» til 11mm! Så dessverre ikke så mye foster, men mente kanskje at hun så noe pulserende som hun sa!

Jeg vet når EL var, så vet at jeg har kommet så langt som jeg er(ikke mer enn -2 dager i allefall)..

Ny UL om en uke! Blir så stresset og bekymret av å gå slik å vente [emoji17] føler på meg at noe er galt, men håper jo selvfølgelig bare på at det er for tidlig for akkurat meg[emoji5]

Forstår veldig godt nervene dine.
En ting er når EL er, en annen ting er når egget fester seg. Når fikk du symptomer og postiv test ift EL?
Jeg vet når EL var og hadde symptomer og svakt utslag på test fra 6 dpo. Min spire ligger 1-2 dager bak i størrelse, men det kan jevne seg ut. De vokser litt i rykk og napp i starten
Lykke til

Back
Topp