Hei

Hei og velkommen inn hit:-)

Velkommen hit og håper du får et kort opphold[emoji5][emoji173]️

Så spennende med forsamtale!![emoji3] hvor hører dere til?

Gruet meg også veldig til medisinene, men ble positivt overrasket! Så prøvd å ha et åpent sinn til det[emoji5][emoji5] utrolig hva man blir vant til!!

Velkommen hit og håper du får et kort opphold[emoji5][emoji173]️

Så spennende med forsamtale!![emoji3] hvor hører dere til?

Gruet meg også veldig til medisinene, men ble positivt overrasket! Så prøvd å ha et åpent sinn til det[emoji5][emoji5] utrolig hva man blir vant til!!
Hei. Vi må reise til Tromsø å gå behandling der. Håper det går fort og prøver å ikke tenke så mye på det enda.

Lykke til :)

Du må fortelle hvordan opplevelse du får i Tromsø, vi sogner egentlig dit men har valgt å dra til st.olavs istedenfor.. :) blir muligens Tromsø neste runde...

Kommer inn å sniker litt her for jeg og mannen skal til forsamtale i januar. Kjenner jeg gleder meg til å ta et steg nærmere babydrømmen men gruer meg til medisinene.

Spennende tid fremover vertfall[emoji16]

Hei.

Jeg skulle bare si at jeg også burde vært til forsamtale i desember, men dessverre har jeg så stor angst (vet ikke helt hvorfor) for behandling og medisinene, at jeg ikke greier å ta steget fram. Jeg blir både glad og stolt av de som greier å gå videre, tross de mange hindringen som prøvere møter på.

Heier på deg og kommer til å følge med videre. Du får holde oss oppdatert :)

Lykke til :)

Back
Topp