Hei

Lotty

Glad i forumet
Har termin 18.11.17, men fikk en gutt 22.10.17. Så hadde vært koselig å være her hos oktoberbabyene også! :)

Vi har en jente på 3 år fra før, og etter et langt og vanskelig svangerskap kom lillebror i uke 36+4 etter vannavgang noen dager tidligere. Ble satt i gang med ballong og riestimulerende. Han var 2590 g og 45 cm, så en litt liten kar. Vi er endelig hjemme og kan begynne hverdagen :-)

Gratulerer og velkommen [emoji170]

Hei og velkommen til oss :)

Gratulerer med lillebror og velkommen til oktoberdamene :) (min kom i september, men jeg henger fortsatt her)

Gratulerer og velkommen! Jenta vår veide akkurat det samme (på grammet) som gutten din [emoji6] Hun ble født 23.10, 39+4. Vi har ingen klær som er passa [emoji85] Vokser han godt? Lita her har allerede blitt 2730gr [emoji173]️

Last edited:
Har termin 18.11.17, men fikk en gutt 22.10.17. Så hadde vært koselig å være her hos oktoberbabyene også! :)

Vi har en jente på 3 år fra før, og etter et langt og vanskelig svangerskap kom lillebror i uke 36+4 etter vannavgang noen dager tidligere. Ble satt i gang med ballong og riestimulerende. Han var 2590 g og 45 cm, så en litt liten kar. Vi er endelig hjemme og kan begynne hverdagen :)
Velkommen hit Lotty, jeg har hengt både på oktober og november, kjempe flotte jenter her inne også ;) :)

Velkommen. Jeg tror jeg må bytte over til novembergruppen, med mindre gutten kommer ut ila dagen. Jeg er skeptisk:sour:

Gratulerer med baby!:smiley-bounce016

Velkommen og gratulerer!!!
Man blir å bytte litt forumgruppe - jeg er også litt i september da min kom 14/9 i uke 35+5

Gratulerer hit og med lillebror, velkommen skal du være :)

Gratulerer og velkommen! Jenta vår veide akkurat det samme (på grammet) som gutten din [emoji6] Hun ble født 23.10, 39+4. Vi har ingen klær som er passa [emoji85] Vokser han godt? Lita her har allerede blitt 2730gr [emoji173]️

Er hun dysmatur da? Lav fødselsvekt for svuke 40? Forstår at dere ikke har klær som passer, vi sliter med det samme -selv om jeg kun hadde med prematurklær på føden. Jeg har strikket en del, så det passer isåfall :) har funnet ut at ullpysjene fra name it med bein og glidelås er det som er mest praktisk :-p

Går desverre litt sakte med vektoppgangen, han sover mye,og har litt probelm med temperaturregulering. satser på det går fremover snart ;)

Velkommen. Jeg tror jeg må bytte over til novembergruppen, med mindre gutten kommer ut ila dagen. Jeg er skeptisk:sour:

Gratulerer med baby!:smiley-bounce016

Fine damer på novemberforummet også :) Håper du ikke må vente så alt for lenge på baby! Masse lykke til når det braker løst :-D er glsd jeg er ferdig,hehe .. :wacky:

Velkommen og gratulerer!!!
Man blir å bytte litt forumgruppe - jeg er også litt i september da min kom 14/9 i uke 35+5
Hvordan går det med h*n nå? :) jeg var delvis i fødsel i uke 34. Men så stoppet det heldigvis opp. Hadde til og fra med regelmessige rier frem til vannet gikk. Og da stoppet alt opp :-p

Er hun dysmatur da? Lav fødselsvekt for svuke 40? Forstår at dere ikke har klær som passer, vi sliter med det samme -selv om jeg kun hadde med prematurklær på føden. Jeg har strikket en del, så det passer isåfall :) har funnet ut at ullpysjene fra name it med bein og glidelås er det som er mest praktisk :-p

Går desverre litt sakte med vektoppgangen, han sover mye,og har litt probelm med temperaturregulering. satser på det går fremover snart ;)

Nei da, ingenting som tyder på at hun er dysmatur, bare lita [emoji5] Hun er heller ikke så lang. De sa at vekt, lengde og hodeomkrets var fint proporsjonert.
Ja, liker name it klærne veldig godt. Storebror er også slank og det er de eneste bukser som er passa til han. Skal sjekke ut pysjen [emoji5] Hun får på seg nesten bare ull, blir fort kald hun også.
Gutten din blir sikkert fort større han også! Lykke til [emoji5]

Gratulerer så mye og velkommen hit!

Jeg fikk også ei lita frøken (var 2724 da hun kom to dager over termin). Hun var også liten i klærne sine så her har det gått mest i strømpebukse og body - i str 50. Da henger det fast på kroppen - og på bena. I pysjer med fot blir bena en klump på midten etter kort tid og har hun bukse på fyker sokkene av! Ikke lett når de er små, men de blir fort nok store☺️

Back
Topp