Hei :-)

karolinets

Andre møte med forumet
Jeg tok ut pstaven 20 mars. Og ble gravid rett etterpå. Så er vel mellom 6-7 uker på vei. For over 3 uker siden tok jeg siste test som det sto 3+ på. Kom som et sjokk, da gynokolog og lege mente det var vanskelig for meg å bli gravid da jeg mistet mensen som 17 åring og har en del problemer der nede. Mye smerter, celleforandringer.. Men det jeg lurer på. Er det vanlig å bli veldig dårlig, trøtt, slapp, vondt i korsryggen, relativt i veldig dårlig form?.. Før hadde jeg masse energi, men nå har jeg ikke noe.. Kommer det til å være sånn i 9 mnd?
Hilsen gravid før første gang [emoji85]

Gratulerer så mye! :)

Det første trimesteret er for mange litt tøffere, når man runder 12 uker så kan det stabilisere seg og man kan føle man får mer energi tilbake :)
Men hvert svangerskap er så forskjellig, så jeg vil være forsiktig med å si det ene eller andre.
Hvil deg spis, drikk, ta folsyre og følg kroppens signaler.. Har vært superhormonell her, vondt i magen (føles som voksesmerter..), kvalm, hodepine, sliten, trøtt, you name it... Gleder meg veldig til andre trimester :)

Tusen takk for svar! Er folsyre bra å bruke når man er gravid? :-) hva hjelper det for?

Jupp! Veldig viktig. Bare å begynne å knaske folsyre med en gang [emoji5] Gratulerer og velkommen hit.

Back
Topp