Hei :)

Chrisa05

Forelsket i forumet
Titter forsiktig inn her !:) har så langt termin rundt 13-15 mai . Pga tidligere SA og MA , så har jeg vært så usikker på om jeg skulle melde meg inn her :) I morgen skal jeg på TUL , noe jeg virkelig gruer meg til. med en hektisk hverdag både på jobb og hjem, så må jeg innrømme at jeg virkelig gruer meg til timen i morgen , redd for at hjerte ikke banker eller at det er noe annet som ikke stemmer :/

Velkommen skal du være og masse lykke til i morgen! :)

Usj, det skjønner jeg godt.
Tenk på den lille som bare vil deg vel. Ta deg en kopp te og forsøk å tenk gode tanker. Om du ikke tør tenke på den lille, sett på en serie, tenk på noe annet som gjør deg glad, eller prøv alle kjolene dine ( Funker som bare det på venninnen min), hopp i senga, gå deg en måneskinnstur i lag med noen, ring en god venninne eller ta deg en ekstra godbit.

Jeg heier på deg og ønsker deg masse lykke til :)

Gratulerer og lykke til i morgen! Stod i samme situasjon sist jeg var gravid, men i tredje svangerskap etter 2 ma viste ul en frisk liten spire som sover i senga si i rommet vedsiden av meg i dag :) Alle gode ting er tre! :D

Gratulerer så mye med graviditeten:) Jeg føler med deg og bekymringene dine. Selv har jeg mistet tre ganger siste året (SA uke 6, MA uke 9 og BO uke 10). Fikk se et foster med hjerteaktivitet i går:) Krysser fingre for at du opplever det samme i morgen! Masse lykke til! :) Dette går mest sannsynlig veldig bra!

Tusen takk alle sammen :) Er så rart hvor bekymret vi kan bli, kjenner jeg ikke klarer å fungere med alle de tankene man har om den lille.
Jeg har to barn fra før, en på 11 og en på 6 år.
Fantes ikke bekymret da jeg gikk gravid med min første sønn! men så ble jeg gravid senere som ikke gikk sin vei, så utrykket alle gode ting er 3, bruker jeg ofte når det kommer til min 6 åring :)

Her prøver jeg å finne roen med knekkebrød og te :)

Velkommen og lykke til med TUL i morgen! Skjønner godt bekymringene dine! Har også mistet flere ganger! Har også to friske barn! Vet ikke om eg orker å prøve flere ganger om ikke denne sitter. Er så mye bekymringer og tenking, rett og slett en slitsom tid :(

Takk Minime :)
Huff , er ikke så lett denne tiden første tiden , syns tiden går aaaaalt for sakte, og uke 12 føles så lenge til :/

Åh, føler så med deg!
Har hatt en MA jeg også, og blir kvalm av tanken på UL neste uke, livredd!
Krysser fingrene for at det går bra med oss begge, sender mange gode klemmer:hug013

Skal måle HCG i morgen jeg, gruer meg litt til resultatet i tilfelle ma, har det litt på følelsen. Gratulerer og lykke til

Da er vi ferdig på TUL , alt så bare bra ut , hjerte slo <3 fikk godt forklart hva alt på skjermen var , alt fra plommesekk til livmor :) legen fant ut at fosteret var kommet til uke 8 + 1 :) skal tilbake om 2 uker å se hvordan det har utviklet seg :) så godt å få bekreftet at det står bra til , bare håper det vil fortsette å være bra :)

Så utrolig bra! :)

Back
Topp