Hei!

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Sniker fra februar og lurer på en ting! :)

Når viste cb digital 3+ hos dere? :) tok en midt på dagen idag (4+5) og den viser 3+ allerede!! Er ikke det litt tidlig? :)

Jeg fikk 2-3 4+1, og 3+ 5+3, tørte ikke teste igjen før det... Mulig du har hatt el før? Ellers tror jeg ikke man skal henge seg opp i den ukeviseren for mye, mange som det har vist feil på :)

Jeg fikk positive el tester 11 mai. 100% sikker på at jeg ikke ble gravid før da mannen var vekke med jobben og kom hjem 10 mai på kvelden :p

Kan bety at du bare har høye nivåer, eller at du hadde el litt tidligere enn du tror, evt at egget festet seg raskere enn gjennomsnittlig.
Jeg tok ikke digital med ukevisning.

Jeg fikk positive el tester 11 mai. 100% sikker på at jeg ikke ble gravid før da mannen var vekke med jobben og kom hjem 10 mai på kvelden :p
Da produserer du nok raskt hcg, det er vell det de testene måler:) så da kommer sikker kvalmen krypende til deg snart, hehe... Neida:p

Jeg produserer ganske sent, fikk liksom helt svak bt på ikm, og alikevell slo digital ut på 2-3..

Da produserer du nok raskt hcg, det er vell det de testene måler:) så da kommer sikker kvalmen krypende til deg snart, hehe... Neida:p

Jeg produserer ganske sent, fikk liksom helt svak bt på ikm, og alikevell slo digital ut på 2-3..

Haha :o ja, kanskje kvalmen kommer snart! Er helt utrolig trøtt om dagen om ikke annet :p

Jeg fikk positiv graviditetstest 6dpo så kan være høye HCG verdier. Fikk 2-3 når jeg var rett over 4 uker og 3+ når jeg var 5+3 (testet ikke mellom 4 og 5+3 da)..

Back
Topp