Hei !

Babyynr4

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Ville bare si hei , jeg har ikke vært på juli -15 forumet før.
Har ei som ble født 9/7-15 :)

Var mye på bv i 07-08 når eldste jenta ble født. Hun er straks 8 år. Og er på oktober -16 forumet da vi venter nr 3 i oktober :)

Ville bare si hei , jeg har ikke vært på juli -15 forumet før.
Har ei som ble født 9/7-15 :)

Var mye på bv i 07-08 når eldste jenta ble født. Hun er straks 8 år. Og er på oktober -16 forumet da vi venter nr 3 i oktober :)

Hei og velkommen hit:D

Så gøy med en til i oktober da:) Gratulerer ♡

Venter selv nr 2 i slutten av november:)

Takk :)

Gratulerer til deg også :) synes du det går greit å gå gravid når du har ei/en på 9-10 mnd ?

Gratulerer til deg også :) synes du det går greit å gå gravid når du har ei/en på 9-10 mnd ?

Ikke noe problem enda ihvertfall. Formen holder seg bra foreløpig heldigvis:D
Men sovner raskere på sofaen på kvelden da, så skal bli litt godt når samboer starter permisjon til uka så er vi to om det:)

Får ikke jobbe i svangerskapet, så jeg kan ta dagene med ro sånn sett;)

Du da?

Ikke noe problem enda ihvertfall. Formen holder seg bra foreløpig heldigvis:D
Men sovner raskere på sofaen på kvelden da, så skal bli litt godt når samboer starter permisjon til uka så er vi to om det:)

Får ikke jobbe i svangerskapet, så jeg kan ta dagene med ro sånn sett;)

Du da?

Det er jo bra da :) og godt med hjelp fra samboeren din når han ska ha perm.

Formen min er veldig bra nå , bare ekstra sliten på kvelden men det er helt greit !
Her jobber sambo mye og reiser litt, så er endel alene med jentene. Så jobber jeg annenhver helg og til sommeren må jeg i full stilling frem til permisjonen starter for å tjene opp igjen til neste perm.

Hvorfor kan du ikke jobbe? Og hvordan blir det med foreldrepenger for deg da ?

Det er jo bra da :) og godt med hjelp fra samboeren din når han ska ha perm.

Formen min er veldig bra nå , bare ekstra sliten på kvelden men det er helt greit !
Her jobber sambo mye og reiser litt, så er endel alene med jentene. Så jobber jeg annenhver helg og til sommeren må jeg i full stilling frem til permisjonen starter for å tjene opp igjen til neste perm.

Hvorfor kan du ikke jobbe? Og hvordan blir det med foreldrepenger for deg da ?

Pga løsemidler på jobb, så jeg får 100% svangerskapspenger. Det teller som at jeg er i full jobb, så ikke noe problem med foreldrepenger :)

Velkommen! Lenge siden jeg også har vært her inne :) Vi venter også nr 3 i januar 17. Har fra før fra januar 14 og juli 15.

• Liker
Reactions: H&H

Gratulerer :) Så kjekt dere får to tette!

Back
Topp