Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville bare si hei , jeg har ikke vært på juli -15 forumet før.
Har ei som ble født 9/7-15
Var mye på bv i 07-08 når eldste jenta ble født. Hun er straks 8 år. Og er på oktober -16 forumet da vi venter nr 3 i oktober
Hei og velkommen hit
Så gøy med en til i oktober da Gratulerer ♡
Venter selv nr 2 i slutten av november
TakkTakk
Gratulerer til deg også synes du det går greit å gå gravid når du har ei/en på 9-10 mnd ?
Takk
Ikke noe problem enda ihvertfall. Formen holder seg bra foreløpig heldigvis
Men sovner raskere på sofaen på kvelden da, så skal bli litt godt når samboer starter permisjon til uka så er vi to om det
Får ikke jobbe i svangerskapet, så jeg kan ta dagene med ro sånn sett
Du da?
Det er jo bra da og godt med hjelp fra samboeren din når han ska ha perm.
Formen min er veldig bra nå , bare ekstra sliten på kvelden men det er helt greit !
Her jobber sambo mye og reiser litt, så er endel alene med jentene. Så jobber jeg annenhver helg og til sommeren må jeg i full stilling frem til permisjonen starter for å tjene opp igjen til neste perm.
Hvorfor kan du ikke jobbe? Og hvordan blir det med foreldrepenger for deg da ?
Hei og velkommen
Gratulerer blir spennende med nr 3
Hei, velkommen og gratulerer så mye
Gratulerer Så kjekt dere får to tette!Hei og velkommen hit
Så gøy med en til i oktober da Gratulerer ♡
Venter selv nr 2 i slutten av november
Gratulerer med en til på veiVelkommen! Lenge siden jeg også har vært her inne Vi venter også nr 3 i januar 17. Har fra før fra januar 14 og juli 15.
Velkommen! Lenge siden jeg også har vært her inne Vi venter også nr 3 i januar 17. Har fra før fra januar 14 og juli 15.
Velkommen! Lenge siden jeg også har vært her inne Vi venter også nr 3 i januar 17. Har fra før fra januar 14 og juli 15.
Gratulerer Så kjekt dere får to tette!