Hei

Da ble dette forsøket avbrutt, de mente jeg hadde hatt for lav dose, var bare ett egg de kunne bruke! Hadde mere sist når jeg var på kontroll før jeg starta på sprøytene:P så nå skal jeg sette eggløsningsprøyta på lørdag også håper vi det skjer på naturlig vis ellers blir det nytt forsøk i april:)

Da ble dette forsøket avbrutt, de mente jeg hadde hatt for lav dose, var bare ett egg de kunne bruke! Hadde mere sist når jeg var på kontroll før jeg starta på sprøytene:p så nå skal jeg sette eggløsningsprøyta på lørdag også håper vi det skjer på naturlig vis ellers blir det nytt forsøk i april:)
Så kjedelig da :/ hvilken medisin og dose brukte du?

Bedre lykke neste gang :)

Da prøver jeg meg forsiktig på des 2016 forumet! Negativ test torsdag(ingen spor av ovitrelle) positiv lørdag og søndag! Håper spira sitter hele veien denne gang og at alle dere kommer over i desember sammen med meg:) lykke til alle sammen :)

Da prøver jeg meg forsiktig på des 2016 forumet! Negativ test torsdag(ingen spor av ovitrelle) positiv lørdag og søndag! Håper spira sitter hele veien denne gang og at alle dere kommer over i desember sammen med meg:) lykke til alle sammen :)

Gratulerer så mye!!

Back
Topp