Hei

lillebaby

Betatt av forumet
Får vel presentere meg da etter å ha snoket på forumet her et halvårstider 30 år og sambo 28, har en gutt på 6 år å har prøvd på søsken i ca 4 år!Ble gravid i 2013 men endte i en sa, endelig skal vi i gang med ivf på st.olavs:)satte første sprøyte idag. Spent på ul på torsdag. Krysser fingrene for mars:)

Masse, masse lykke til :)

Lykke til :)

Velkommen og lykke til :) Vi ligger ganske likt, begynte på sprøyter i går og har kontroll onsdag :) På St.Olavs jeg også:)

Masse lykke til med prosessen! I mars 2015 startet vi selv med første forsøk med IVF på st olavs - hadde da en sønn på 6 og hadde prøvd på søsken i 4,5 år.. Jeg sitter nå her med verdens vakreste lillesøster på 3 mnd :) en liten solskinnshistorie altså fra ei med nesten samme historie som dere (utifra det du har skrevet) :)

Masse lykke til med prosessen! I mars 2015 startet vi selv med første forsøk med IVF på st olavs - hadde da en sønn på 6 og hadde prøvd på søsken i 4,5 år.. Jeg sitter nå her med verdens vakreste lillesøster på 3 mnd :) en liten solskinnshistorie altså fra ei med nesten samme historie som dere (utifra det du har skrevet) :)

Så hærlig:) tørr ikke håpe for mye enda:P

Masse med lykke til dere:)

Lykke til!
Vi var i en lignende situasjon (hadde prøvd på søsken i 4 år).
Vi har nå en ivfgutt på 2 og en bonus på 6 mnd! :D

Lykke til! Håper dere får klaff på første ivf ;-)

Back
Topp