Hei

3guttebarnsmamma

Glad i forumet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg fikk positiv test i dag, og har termin 4.10.

Dette er veldig uplanlagt da jeg nettopp har tatt en gastric sleeve- operasjon, redusert magesekken... Og egentlig er i karantene på minst ett år, helst to... Her kan man trygt si prevansjon gone wrong

Men men, det går nok fint hvis spiren klorer seg fast, vi har to barn fra før, så er kjente i gamet
 
Oi! Og gratulerer så mye!:) Du får vel mye ekstra oppfølging da? Skal du mye ned i vekt?
 
Oi! Og gratulerer så mye!:) Du får vel mye ekstra oppfølging da? Skal du mye ned i vekt?
Takk- tror jeg, haha!

Jeg får vel ekstra oppfølging nå vil jeg tro. Skal snakke med sykehuset i morgen når jeg skal på kontroll. Det er bare 3 mnd siden jeg ble operert... Har gått ned 26 kg, skal ned 20 til. Håper ikke et svangerskap vil ødelegge det!!
 
Gratulere så mye.
 
hei :) Sniker fra Juli. Jeg har også tatt en slik operasjon. Jeg tok gastric bypass dog. Av min erfaring med svangerskap kort tid etter operasjonen, vil du ikke gå ned så mye under selve svangerskapet, og det blir ikke så mye ekstra oppfølging, annet enn blodprøver for å sjekke nivåene dine, men du kan gå ned mye i ettertid dersom du holder deg nøye til anbefalt kosthold :) Syns du er tøff som tør å bli gravid så kort tid etter operasjonen, men et har gått veldig bra med de jeg kjenner som har vært igjennom det samme :D Lykke til!
 
hei :) Sniker fra Juli. Jeg har også tatt en slik operasjon. Jeg tok gastric bypass dog. Av min erfaring med svangerskap kort tid etter operasjonen, vil du ikke gå ned så mye under selve svangerskapet, og det blir ikke så mye ekstra oppfølging, annet enn blodprøver for å sjekke nivåene dine, men du kan gå ned mye i ettertid dersom du holder deg nøye til anbefalt kosthold :) Syns du er tøff som tør å bli gravid så kort tid etter operasjonen, men et har gått veldig bra med de jeg kjenner som har vært igjennom det samme :D Lykke til!

Dette er en høyst uplanlagt graviditet, og virkelig ikke noe jeg roper hurra for! Men jeg må ta ansvar for egne handlinger, og gjøre så godt jeg kan ut fra det!
 
Back
Topp