Hei!

Jeg er student på et årsstudium. Jeg jobber på siden, men ikke veldig mye.. Tjener jeg ikke nok penger søker jeg meg på et årsstudium hvor jeg søker permisjon fra. Vil ikke være borte fra den nyfødte mens far er i perm! :p

Jeg er deltidsstudent (2 fag per semester), og jobber utenom (har 100% stilling, men jobber 50-65% i semesteret). Håper alt går bra med studiene. Har et mål om å fortsatt bli ferdig til våren 2017. Tenkte å booke møte med faktulitetet å få satt opp et studieplan :-) Tar Bachelor i Økonomi og Administasjon på Universitet :-)
Håper eksamen blir tidlig i mai slik jeg får de unnagjort før fødsel :)

Jeg studerer 50% og jobber 80% som nattevakt. Planen er å studere minst 50% under permisjonen og ta ulønnet permisjon en stund slik at jeg blir hjemme med barnet og studerer til barnet er 1 1/2 - 2 år. Studerer på nks så planen er å studere på kveldstid, i tillegg så jobber samboeren min i utlandet og er borte 4 uker og hjemme 4 uker så kan studere mye når han er hjemme :)

Tar opp 3 fag fra videregående i år, jobber 60% utnom. Har siste eksamen 6.juni - 1uke før termin :/

Jeg tar master nå:) så i august har jeg kun ett lite fag og en eksamen før jeg starter å skrive masteravhandlingen. Tenker at det skal gå fint, har ikke tenkt til å ta permisjon ;)

Jeg er doktorgradsstudent. Tar eksamen i mitt siste fag til sommeren. Satser på at knøttet ikke kommer før tiden :)

Jeg er fulltidsstudent. Har 2.5 år igjen. Tenker å fullføre til normal tid, men der forutsetter at skolen kan tilrettelegge for meg.

Godt å vite at vi er flere! Men det var ikke mange!
Selv er jeg midt i utdannelsen av å bli sykepleier. Om alt går som jeg håper, er formen fin og jeg klarer å knipe igjen et par dager over termin! Siste skoledag et ca. 17. Juni, og terminen min er den samme datoen! Håper jeg i hvertfall blir ferdig med siste eksamen som er den siste uka :-)

Jeg studerte forrige gang, denne gangen er det kun mannen som studerer. Jeg jobbet 50% natt ved siden av studiene. Jeg valgte å ta permisjon fra studiene, og startet opp igjen da mini var 6 mnd. Blir så imponert over de som fullfører studiene som vanlig :)

Jeg studerte forrige gang, var på siste året. Mistet fem dager med forelesning, var kun det vi hadde igjen før bachelorskriving. Skreiv ferdig bacheloren og tok muntlig eksamen, var ferdigutdanna når snuppa var 7 uker. :)

Back
Topp