Lilla86
Forumet er livet
Ligger en uke etter deg, og skal på OUL neste tirsdagJa, det er artig, bare gutter i familienhar du vært på OUL, hvis jeg ikke husker helt feil ligger du vel rett bak meg i løypa?!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger en uke etter deg, og skal på OUL neste tirsdagJa, det er artig, bare gutter i familienhar du vært på OUL, hvis jeg ikke husker helt feil ligger du vel rett bak meg i løypa?!
![]()
SpennendeLigger en uke etter deg, og skal på OUL neste tirsdagVi er spente!
Ja, selv om vi måtte igjennom ivf føler jeg meg ekstremt heldig fordi det klaffet så raskt! Blir spennende å følge degHar tenkte det ofte. Imponerende å gå år etter år med prøving ved hjelp av ivf. Priser meg takknemlig for at vi slapp unna med 1 rundeBlir spennende å følge hverandre
Enig med deg! Vi er alle tre heldige som ble gravid på første forsøkJa, selv om vi måtte igjennom ivf føler jeg meg ekstremt heldig fordi det klaffet så raskt! Blir spennende å følge deg![]()
Ja, vi er super-heldigeEnig med deg! Vi er alle tre heldige som ble gravid på første forsøkSer for meg at det hadde vært tøffere psykisk andre, og ikke minst tredje gang.
Så moroJa, vi er super-heldigejeg orker nesten ikke tenke på hvordan det hadde vært hvis det ikke hadde klaffet. I går og i dag har jeg kjøpt de første tingene, nå begynner jeg å glede meg til å se den lille! Har vært så avventende til det hele fram til nå. Er godt å kunne glede seg <3 nå har jeg satt igang diverse prosjekter hjemme før babisen kommer, stakkars mannen
![]()
GratulererJa, vi er super-heldigejeg orker nesten ikke tenke på hvordan det hadde vært hvis det ikke hadde klaffet. I går og i dag har jeg kjøpt de første tingene, nå begynner jeg å glede meg til å se den lille! Har vært så avventende til det hele fram til nå. Er godt å kunne glede seg <3 nå har jeg satt igang diverse prosjekter hjemme før babisen kommer, stakkars mannen
![]()

Tusen takk, merket hvor tøft det hadde vært for kroppen etter at jeg hadde blitt gravid, da gikk all piffen ut av meg... Men nå er jeg så glad for den minste ting, skal på første svangerskapskontroll, trodde aldri det skulle bli megGratulererVet nok ikke hvor tøft ivf kan være men etter å ha slitt lenge med flere mislykkede forsøk så vet jeg akkurat hvordan det er å tørre og glede seg. Lykke til og grattis igjen.
![]()
Tusen takk, merket hvor tøft det hadde vært for kroppen etter at jeg hadde blitt gravid, da gikk all piffen ut av meg... Men nå er jeg så glad for den minste ting, skal på første svangerskapskontroll, trodde aldri det skulle bli meg![]()
Vi kan jo være glade for å kose oss med alle de små tingene, da skal det jo ikke så mye til for å gjøre oss fornøydeSamme her, det hender seg at fol rundt meg ser rart på meg når jeg sier jeg gledes over den minste ting, til og med hodepinen har vært velkommen hihi.![]()
Vi kan jo være glade for å kose oss med alle de små tingene, da skal det jo ikke så mye til for å gjøre oss fornøyde![]()