Hei.

mira1908

Blir kjent med forumet
... Tenk at for et år siden drev vi alle mann og venta og håpet på en positiv test på denne tia ❤️ Herregud så fort det har gått!

Nå har skattene våre blitt rundt 3 mnd. Og det jeg lurer på er leker og underholdning? Har dere gått til anskaffelse av noe? Evt fått noe i gave som dere anbefaler?
Her har jeg kjøpt sånn dings fra fisherprice som lager musikk og lyser. Plasserer den et stykke unna snuppa når hu ligger på magen for å få oppmerksomheten hennes :) syns det er så mye å velge mellom. Jeg er førstegangs og vet seriøst ikke hva man trenger. Vil ikke kjøpe leker kun for å kjøpe, men vil kjøpe noe som kan være med på å utvikle motorisk, psykisk, alt og som likevel er litt gøy :) tar i mot gode tips og anbefalinger!

Ja tenk, tiden har gått kjempefort !! Men for en herlig tid det har vært! Syns også den "ringen" fra fisher price er bra, den som kan støtte under magen når de ligger på magen, og senere støtte når dem sitter. Her brukte vi den mye da lillegutt skulle begynne å trene på å holde nakken oppe, og nå ligger han uten den og er kjempesterk i nakken :-)!!

Ja tenk, tiden har gått kjempefort !! Men for en herlig tid det har vært! Syns også den "ringen" fra fisher price er bra, den som kan støtte under magen når de ligger på magen, og senere støtte når dem sitter. Her brukte vi den mye da lillegutt skulle begynne å trene på å holde nakken oppe, og nå ligger han uten den og er kjempesterk i nakken :-)!!

Oi nå ble jeg nysgjerrig. Har du bilde? Jeg er også førstegangs..

Min mini er veldig glad i uroen sin og babygymen. Ellers viser han ikke så mye intresser for leker siden han ikke griper tak i de. Han kan se på de hvis jeg holder den foran men ellers er det uinteressant.

Takk for tips. Til dere som bruker den fisherprice ringen - hvor lenge bruker man den? Vil ikke bruke masse på leker som de kanskje ikke har behov for så lenge :p

Back
Topp