Hei:)

Cathrine89

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Jeg er inne å snoker litt hos dere av og til :) har foreløpig termin 18 april, men den kan fort endres etter oul. I tillegg kom sønnen min 3 uker før termin sist. Dermed kan det godt hende det blir en mars baby i stedenfor en april baby :) jeg er fra Vestfold / Sandefjord og er 25 år gammel :)

Hei hei!

Gratulerer så masse med graviditeten. :D
Når skal du på OUL?

Tusen takk for det :) oul er 18 november :) så det blir spennende å få vite den eksakte terminen:) vi skal ikke vite kjønnet ;)

Jeg er inne å snoker litt hos dere av og til :) har foreløpig termin 18 april, men den kan fort endres etter oul. I tillegg kom sønnen min 3 uker før termin sist. Dermed kan det godt hende det blir en mars baby i stedenfor en april baby :) jeg er fra Vestfold / Sandefjord og er 25 år gammel :)

Gratulerer så mye!!!!

April er en flott mnd å få barn i!!! (Har to fra før i April:))
Sikkert ikke gæærnt i mars heller vil j tro, så bra blir d uansett.
Kan risikere å få en liten narr du da;)

Gratulerer så mye!!!!

April er en flott mnd å få barn i!!! (Har to fra før i April:))
Sikkert ikke gæærnt i mars heller vil j tro, så bra blir d uansett.
Kan risikere å få en liten narr du da;)
Det blir nok bra uansett :) i mellom sønnen min og dette barnet har jeg fått noe som heter ulcerøs kolitt også.. Og når jeg ble gravid/er gravid er ikke sykdommen kommet i sjakk. Derfor er det også større sannsynlighet for at barnet kommer før.. Litt dumt å skulle på en måte forholde seg til det, for jeg vil ikke ende opp med å gå over tiden :p hehe.. 3 uker før var helt supert sist! De mente i ettertid at han var ikke mye før tiden, for gutten var tross alt 3170g og 50 lang :) ingen gulsot eller noe :)

Sandefjord her også :) 22 år og termin 4 mars :) koselig å se flere fra Sandefjord :)

Back
Topp