Hei:)

Ifølge "svangerskaps app"en så har jeg forresten termin 5. februar:) er 4+0 idag:)

Sent from my iPad using BV Forum

Hei! Så koselig at du kom hit! Gleder meg til å bli kjent med deg :) Vi har termin samtidig, det er jo stas :)

VELKOMMEN!
:smiley-bounce016

Velkommen!

Jeg har også termin 5. Feb, men jeg er 4+1... Kanskje de teller forskjellig, altså noen 40+2 og andre 40+3?

Fra mobil.

Takk:) Vet at man kan stille inn appen på hvilke uker man ville regne med men jeg husker ikke hva jeg valgte:P Er jo ca likt:P

Blir koselig å skravle med dere her inne:) Kan hende jeg ikke er så mye her i starten, for jeg ble så fryktelig skuffet sist det gikk galt:)

Takk:):) Håper bare det går bra denne gangen!!!:)

Hei fine søte vakre deg! For en fantastisk test! Kommer til å snike litt på deg. Når du er klar så skravler vi en del på felles skravletråd som ligger under 2015, men ikke inne på en av månedene. Også finner du dagboka mi på januar :p hipp hurra for fin test og gratulerer så mye :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Hurra, gratulerer! Måtte melde meg ut av mai 2014 for en stund siden, etter en MA oppdaget i uke 11, så kjenner på den skumle følelsen selv. Men, vi må bare ha trua! :)

Snik så mye du vil:) Bare hyggelig det<3 blir spennende fremover;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp