Hei!

Peanut92

Andre møte med forumet
Føler det er på tide å si hei da jeg har snoket rundt her nå i 2 uker. Er 6+5 idag. Første barn

Jeg bor i England med min britiske kjæreste og ting er forskjellig her.

Jordmor kom på besøk hjem til oss idag (greit å slippe å reise til legekontor). Tok masse blodprøver og urinprøve. Masse papirer ble fylt ut.

Her i England får man valg om å teste for downs, noe Jordmoren gikk altfor dypt inn i for meg. Lavrisiko svangerskap, ingen sykdomshistorie i noen av sidene og begge er unge og friske (veldig opptatt av trening begge to). Jeg respekterer alle valg, men ønsker ikke å sette meg selv i en situasjon eller påføre meg selv unødvendig bekymring når svangerskap skal være en herlig tid.
Kommer til å elske barnet like mye uansett hvordan det det er. Min peanut er perfekt uansett. ❤️Var i tårer da hun gikk, og svigermor er rasende. Skal nok bytte jordmor her ja.

Phew, godt med en utblåsning.

Gratulerer få mye og velkommen:). Spennende å høre forskjellige praksiser i andre land :). Du får bare gjøre det som mest riktig for dere:). Det gjør vi:).

Termin: 14.januar 2015?❤️

Gratulerer så mye, og hun jordmora burde du nok bare kvitte deg med ja..
Så viktig å ha noen behagelige mennesker rundt seg når man skal blottlegge både følelser og kroppsdeler i 9 mnd til ende.. :P

Gratulerer så mye ;) artig å høre om praksisen i andre land. Ville nok ha byttet JM jeg også da ja

Gratulerer så mye og velkommen inn hit :) hørtes lurt ut å bytte jordmor ja! En ting å opplyse om rettigheter, men man må da ha respekt for andres meninger! !

Gratulerer så mye med spira! :)

Godt at du skal bytte jordmor. Viktig å føle trygghet og tillit til helse-personalet :)

Barn med nedsatt funksjonsevne eller ikke, alle er likeverd og har rettighet
til å leve <3 (Snart førskolelærer - skal bli spesial-pedagog, så brenner for det området) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye. Godt å høre at du tenker å bytte JM, for kjenner jeg blir skikkelig provosert når jeg hører slik. Men en er jo forskjellige med forskjellig fokus. Men som andre over her skriver så har alle rettighet til å leve.
Lykke til videre=)

Takk alle sammen

Ja, en ting er å opplyse en annen ting er å gå i detalj. For meg hadde det vært nok at hun fortalte at vi hadde muligheten til det.

Ringte idag og ga beskjed om at vi ikke ønsker en scan. Har vært i bursdag til svigermor med fult hus. Hun hadde kjøpt et par nydelige elefant tøfler til lille peanut.

Vet det er tidlig, men begynner å glede meg så mye nå. Er bare så fryktelig trøtt!

Back
Topp