Hei :)

paleface

Gift med forumet
Jeg er redd jeg jinxer det nå, men det kan tenkes at jeg skal slutte meg til dere. :)

Har fått svake tester i 3-4 dager, senest i kveld fikk jeg en svak strek på billigstrimmel innen fristen. Jeg er bare 11 (muligens 10) dpo, så enda kan alt skje, men jeg velger å være positiv og tro at jeg skal hit! :)

Jeg har et barn fra før og har prøvd i flere år på nummer to, så hvis det klaffer nå er det intet mindre enn et mirakel! :) :)

Drømmer om nok et mirakel <3

Hurra! Gratulerer så masse! Har du bilde av testen din?

Hurra! Gratulerer så masse! Har du bilde av testen din?
Takk - med forbehold! ;)

Her er den siste jeg tok: ImageUploadedByBV Forum1400962980.457628.jpg

Og her var Doc Morrisen fra i ettermiddag: ImageUploadedByBV Forum1400963042.714350.jpg

Blir mer testing i morgen, og i overmorgen, og dagen etter det osv... ;)

Billigtesten din var veldig lik den jeg fikk 10 dpo. Hvis du ser i dagboken min, som fortsatt ligger på "Vi som prøver", kan du sammenligne :)

Doc Morrisen var veldig tydelig da!

Billigtesten din var veldig lik den jeg fikk 10 dpo. Hvis du ser i dagboken min, som fortsatt ligger på "Vi som prøver", kan du sammenligne :)

Doc Morrisen var veldig tydelig da!

Ja, enig - testen min ligner på din! Tar det som et godt tegn! ;)

Jeg har fått så mange svake tester de siste dagene, så jeg tenker at det umulig kan være tilfeldig!?

Jeg tok og dyppet en av billigtestene i vann, bare for å se om det kunne være noe i veien med dem. Den ble selvsagt blendahvit:D

Fra mobil.

Negativ CB+ og negativ billigstrimmel i dag, så det var nok ikke meningen at jeg skulle inn hit likevel. :( Er så skuffet akkurat nå, jeg hadde virkelig troen denne gangen! :(

Negativ CB+ og negativ billigstrimmel i dag, så det var nok ikke meningen at jeg skulle inn hit likevel. :( Er så skuffet akkurat nå, jeg hadde virkelig troen denne gangen! :(

Cb er ikkje så sensitiv som billigstrimmelen! Legger du ut bilde av billigstrimmelen? Di som låg over her ser jo positive ut!

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff, det var jo ikke sånn søndagen skulle starte! Håper virkelig at det bare er det at du ikke har nok hcg ennå!

Fra mobil.

Takk dere! På billigstrimmelen kan jeg skimte en ultrasvak strek, men greide ikke å få den særlig synlig på bildet. Nå kan jeg se en slags supersvak antydning til strek på CB'en også, men nå er det jo langt over fristen, så da er det ugyldig.

Skal droppe alle teste- og graviditetstanker resten av dagen, kanskje jeg tester igjen i morgen. :)

Back
Topp