Hei!

Jeg har to barn fra før:) gutt på 5,5 og jente på 3,5. Kjæresten min har ingen, og vi ønsker oss veldig en sammen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Åh! Så koselig med tredjemann da! ♥

Krysser alt jeg har for at vi alle blir her til september :)
Jeg har en gutt på 2,5 fra før, veldig stas :) vi gleder oss såå masse til september!
Har du noen fra før?
Krysser det jeg kan for oss jeg og! Jeg har en gutt på 4 fra før. Han er overklar for å bli storebror. Han er den eneste gutten i 09kullet i bhgen uten søsken, større eller mindre - så han har sagt det nå jevnt et år at han synes det passer med en lillesøster OG lillebror. Jeg synes det høres helt fint ut jeg og, mens mannen er mer av "vi tar en ting av gangen"-typen;)
 
Åh! Så koselig med tredjemann da! ♥


Krysser det jeg kan for oss jeg og! Jeg har en gutt på 4 fra før. Han er overklar for å bli storebror. Han er den eneste gutten i 09kullet i bhgen uten søsken, større eller mindre - så han har sagt det nå jevnt et år at han synes det passer med en lillesøster OG lillebror. Jeg synes det høres helt fint ut jeg og, mens mannen er mer av "vi tar en ting av gangen"-typen;)
Hihi.. Da er det på tide å bli storebror ja :) når tenker dere å fortelle det til han? Blir sikkert overlykkelig :)
 
Samme termindato vi daaa :):):)
 
Blir spennende å følge hverandre :) satser på at vi begge kommer oss helt i mål <3
Ja, det er tidlig å si enda, men må jo ha trua!!!
Har bare vært gravid en gang før, og resultatet er snart 5 år ;) Aldri mista, såvidt jeg vet. Så håper at jeg er en type- "superfruktbardame som bare har tette eggledere men ellers topp"
Første IVF-forsøket også dette...
Det er for godt til å være sant...har faktisk ikke sagt det til sambo enda...jeg venter til i morgen i alle fall, teste igjen da :p
Lykke til, blir morsomt å følges ad ;)
 
Back
Topp