Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
kondolere så mye, det er ufattelig vondt, urettferdig...
mistet mine tvillinggutter i uke 22, med to dagers mellom rom... savnet blir bare større...
men på et vis så lærer man å leve med sorgen, vi må bare...men at det er utrolig tunge dager er det ikke tvil om, nå nærmer det seg 6mnd siden jeg mistet mine skatter, og har enda de dagene som det er vondt å puste, fordi det gjør så vondt...men de dagene er ikke der hele tiden...
Takk og kondulere til deg også. Dette er sååå sårt, kunne ønske det ikke ble sånn, værst er de nå melke sprengen kom, og det rant ut, men ingen å gi det til, det var litt tøft, endelig er ikke brystene mine så harde lengre
ja grusomt...ikke bare det psykiske som gjør vondt, men alt det kroppen gjør og og skal tilbakestille seg... melkesprengen min varte en uke så var det over...
lenge siden du mistet dine små? har du fått svar på hvorfor?
det er så urettferdig når vi endelig ble gravide (3.forsøk) så skulle vi miste dem rett før mål....
Sender deg en enorm klem, selv om den selvsagt ikke har noen effekt! Grusomt det du har opplevd. Håper inderlig dere lykkes igjen raskt når dere er klare for å starte på nye runder!
Åneeeeei, å neeeeeeei! Så utrulig trist og urettferdig! Det er jammen meg meir enn nok av tvillingmammaer som har mista begge sine spirer langt på vei her no synst eg! Ta tida til hjelp, det er vel det einaste som hjelper. Slikt skulle ingen ha måtta oppleva!