hei

missy1984

Forumet er livet
i dag har jeg vært hos legen hørte hjertelyd igjen.målte magen min igjen og tokk blod prøver.har hatt litt øresus og vondt i leggene den siste uken...så han skal sjekke om jeg har jernmangel...

hadde sukker i urinen da de sa det ble jeg drit redd hadde verken spist eller hatt samleie dagen før... så jeg må tilbake å ta mer prøver til tirsdag hvor jeg og må være fastende...morsomt å starte helgen sånn må jeg si..

håååper ikke jeg har fått svangerskapsdiabetes[&:][&:][&:][&:]

Uff nei håper ikke du har fått det da!!! [:'(]
Krysser fingra for at det ikke er det...!!! [:)] Går nok bra!!!

så kjipt da... får håpe at du får mer positive svar når du skal ta prøven igjen... prøv og ikke ta sorgen på forskudd.. (lett og si.. det vet jeg vel..)

ORIGINAL: Lille Persille1.gang

Det går nåkk bra skal du se:) Krysser fingrene og tærne mine for deg jeg:) Klem:)

Lykke til...
Skulle det nå vise seg at det er det, så er det nå ikke så ille egentlig. Min mann har diabetes type 1. Utrolig hva man vender seg til... Men lykke til. klem

ORIGINAL: sarse

Tvi tvi.

Får håpe at det ikkje er svangerskapsdiabestes, men om det så er det, er jo sjansen stor for at det går over når babyen er født. Lykke til iallefall!

hmmm satt her å tenkte litt hehe jeg tokk prøven fredag morgen vet du men så 17 mai kvelden før spiste jeg sukker spinn og skum puter med masse sukker på hehe kan det ha noe med saken å gjøre????

har fått helt dilla på de skum putene men nå er det stop med de altså....hehe

Back
Topp