Hei:)

Amie82

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Jeg er gravid ved hjelp av prøverør, å utifra befrukningsdato så har jeg termin 4 juli, men på den oul fikk jeg ny termin 23 juni, men at de kom til å ta hensyn til den terminen som står i papirene fra Tromsø Sykehus. Blir litt tullete av dette....Er i dag 18+2 eller 19+6 (utifra størrelsen på tvillingene).
Lege og JM sa at Tvillingene kom til å komme i Juni uansett om jeg har termin i juli siden at de regnet med at jeg kom til å bli satt igang i uke 38!
Så jeg blir nok å hoppe litt att og fram på juni/juli gruppene siden jeg har vært så mange uker sammen med juli jentene ;)

Jeg er Gift, vi fikk en sønn 18 august 2010 (ved hjelp av prøverør da også) ;)
Er sykemeldt 80% så jobber kun 2 dager i uka å 1 Mars så blir jeg tatt ut i 100% sykemelding.
Rart å være så mye hjemme for jeg er vant med fullrulle dagen lang ellers ;)
Gleder meg til å bli kjent med dere! :)

Hei og velkommen hit inn til oss også:):)

Tusen takk :)

Da blir du nok en av oss!:):) Velkommen skal du være<3:) Hyggelig med flere:):)

Takk :) Så artig Småtass!Når har du termin denne gangen??

Gratulerer så masse med tvillinger i magen og velkommen inn hit :) Det er allerede 3 damer til her inne med to i magen :)

Velkommen til oss og gratulerer med tvillinger i magen :) Her er vi en go gjeng med masse herlige jenter så håper du kommer til å trives her også :)

Hei. Så moro med tvillinger og velkommen til oss. Jeg venter også tvillinger - termin 26.06.13 og har også en gutt født i august 2010 fra før. Her er det ikke prøverør, men hormontabletter begge gangene :)

Tusen takk dere! :)
Gøy at det flere her inne som også venter tvillinger!:D

Velkommen:) Morro med fler som venter to!:) Vi venter gutt og jente 12 juni. mine kommer nok i mai men jeg trives godt her inne hos juni damene!

Back
Topp