Jeg er gravid ved hjelp av prøverør, å utifra befrukningsdato så har jeg termin 4 juli, men på den oul fikk jeg ny termin 23 juni, men at de kom til å ta hensyn til den terminen som står i papirene fra Tromsø Sykehus. Blir litt tullete av dette....Er i dag 18+2 eller 19+6 (utifra størrelsen på tvillingene).
Lege og JM sa at Tvillingene kom til å komme i Juni uansett om jeg har termin i juli siden at de regnet med at jeg kom til å bli satt igang i uke 38!
Så jeg blir nok å hoppe litt att og fram på juni/juli gruppene siden jeg har vært så mange uker sammen med juli jentene
Jeg er Gift, vi fikk en sønn 18 august 2010 (ved hjelp av prøverør da også)
Er sykemeldt 80% så jobber kun 2 dager i uka å 1 Mars så blir jeg tatt ut i 100% sykemelding.
Rart å være så mye hjemme for jeg er vant med fullrulle dagen lang ellers
Gleder meg til å bli kjent med dere!
Lege og JM sa at Tvillingene kom til å komme i Juni uansett om jeg har termin i juli siden at de regnet med at jeg kom til å bli satt igang i uke 38!
Så jeg blir nok å hoppe litt att og fram på juni/juli gruppene siden jeg har vært så mange uker sammen med juli jentene
Jeg er Gift, vi fikk en sønn 18 august 2010 (ved hjelp av prøverør da også)
Er sykemeldt 80% så jobber kun 2 dager i uka å 1 Mars så blir jeg tatt ut i 100% sykemelding.
Rart å være så mye hjemme for jeg er vant med fullrulle dagen lang ellers
Gleder meg til å bli kjent med dere!