Hei :)

snart3?

Forelsket i forumet
Tenkte jeg bare skulle si hei til dere for om jeg går overtid så kommer jeg til å føde i juli :)
henger på juni 2013 nå.

Jeg har termin 30.juni så er mulighet for å gå over til juli :P
Jeg er fra Halden og har ei datter som blir 3 år i mars og venter ei jente til <3

Jeg kommer nok til å følge dere litt her også og håper det er greit :)?

Heisann :)
Ja blir spennende å se når babyene kommer!Tror det kan bli noen i juligruppa som får i juni og omvendt :)

Jeg har termin 4 juli med tvillinger men JM sa at jeg måtte belage meg på at dem kom til å komme i juni ;)
Sønnen min kom 10 dager før termin sist.

Datteren min kom 19 dager før termin :) Så håper jo jeg slipper å gå overtid denne gangen også :)

Gutta mine hr konmer to dager før og to dager etter så jeg regner med at jeg blir her i juli;) men velkommen til oss om du må gå over!

Bare koselig at du er litt her også :-) Heg har termin 6.7.,så jeg kan vel også havne i begge måneder ;-)

Bare hyggelig med litt besøk :) er selv innom å leser litt på juni, da jeg fødte nesten 4 uker før termin sist... Så skjer det igjen blir det juniorane her.

Bare koselig at du hilser på :)
Det er nok flere ja som både kommer inn på juli og som går over til juni eller august her.
Selv regner jeg med at det blir juli, ellers blir det veldig mye fortidlig denne gangen :p
Gikk 10 dager over med første og 6 dager før med minste ;)

Back
Topp