Hei

lillefrø13

Andre møte med forumet
Hei alle sammen!

Lister meg stille inne her til dere. beregnet termin på babyverden er 20 mai :) jeg og sambo har vært prøvere i maaaange år men pga min overvekt har det ikke resultert i noen graviditet. men i februar 2012 tok jeg en "slanke operasjon" og nå ca 7 mnd etter sitter jeg her gravid i uke 6 :)
Jeg tror jeg har tatt 8 tester nå og alle er like positive hver gang. Har også første lege kontroll 8 oktober :) Tiden kan ikke gå fort nok!!
Jeg har ikke hatt andre plager så langt enn litt vondt i ryggen, ømme bryster, og det kjennes ut som det strekker seg nederst i magen.
Men i kveld da jeg skulle på do og tørket meg så var det mye utflod på papiret pluss litt blod. er dette normalt? det ser kanskje mer ut enn det er når det er blandet med utflod? Bør jeg kontakte lege før jeg skal på kontrollen?

Hei og gratulerer ;) Hvis det kommer mer bør du kontakte legen. Ellers er det sikkert ufarlig ;)

Så koselig :-) Gratulerer med spire. Om det bare var litt på papiret ville jeg ikke bekymret meg :-)

gratulerer så mye og velkommen skal du være :-D Tror ikke det trenger å bety noe med litt blod på papiret, men er enig hvis det blir mer ville jeg ha kontaktet legen :-)

Gratulerer og velkommen inn til oss:-) Høres uskyldig ut, men som de andre sier hvis det blir mer ville jeg tatt kontakt:-)

Back
Topp