Hei

Lykkelig med 3

Forumet er livet
Jeg melder meg inn her jeg uansett!!!
Har termin ca 28 August!
Men vet ikke hva som skjer enda, har en del ting å tenke gjennom. min sambo er så usikker men håper han støtter meg og vill ha dette barnet også. Vertfall så blir dette nr tre på 4 1/2 år... håper og krysser fingrer.

Gratulerer of velkommen :)
Skal selv ha nummer 3 mine er født i 07 og 09.
Håper din mann støtter deg.

Dersom det er ei trøst i situasjonen;

Du kan angre på barnet du ikkje fekk, men du vil aldri angre på barna har!:)

velkomen inn hit..

JA, et kjent "fjes" :D Gratulerer med spiren og velkommen hit, får virkelig håpe mannen bestemmer seg for å støtte deg, ting ordner seg uansett :)

Her blir d "håper" nr 3 på 4 år. Vet jo ikke hva en går til, blir nok fryktelig travelt men en tilpasser seg d meste. Sambo var også litt usikker, men mest redd for tanken at han ikke skulle greie å ta seg av 3 stk barn fra alderen 4 til 0 år. 
Men bare tenk hvor fin søskenflokk det blir da;)

Hei.. Gratulerer. Jeg har termin i midten av august en gang. Fra før har jeg gutt født mai 2008 og gutt født des. 2009. Men etter denne tredje som jeg håper kanskje blir ei prinsesse , da er familien komplett. : )  Dette svangerskapet var IKKE planlagt. Gikk på p-piller som tydeligvis ikke har virket. Vi tenkt i 2 sekunder på abort , siden guttene er bare 2 år og 3 år. Men den tnken kastet vi fort. Minste blir jo neste 3 år når bebisen kommer. Og d skal gå bra fint. 3 barn på 4,5 år.  Gratulerer : )

Tusen takk alle sammen, ja nei hadde håpet at tanken hans på abort bare forsvinner, jeg sier til han at jeg vil ha et svar på hva han vill snarest pga jeg vill ikke kjenne på alle disse tegnene og være lykkelig inni meg også støtter han det ikke og vill at jeg skal fjerne det. Da vil jeg vite det snarest.
Ja her blir det ner 3 på 4 1/2 år....... Spennende og se hva som skjer!!!

Gratulerer så mye:) D går nok bra skal du se, man får til det man vil:) :) Håper at samboeren din bestemmer seg for å støtte deg:)!

Da har min kjære bestemt seg for at vi skal ha dette barnet pga han ønsker det og han var med på og lage det, samtidi sier han at har du sett bilde av babyen i uke 6 du eller???? Det er jo en baby!!!!!! så det er uaktuelt og fjerne det!!!  JEg er så lykkelig.. jeg skal bli mamma til 3 :D  og tante mnd før :P tihihihi.. Dette blir så koseligt :)

Back
Topp