Hei :)

Tripple

Glad i forumet
Har ikke vært så ille aktiv her inne ennå, men håper på litt mer sånn nå etterhvert :)

Har vært på ultralyd igår og sett lille sprelle :) Har vært så dårlig den siste tiden, kastet opp og hatt diare samt at jeg hadde skikkelige magekramper natt til igår som kom og gikk at jeg ble litt bekymret. Så dro jeg inn og fikk ultralyd og fikk sett mini for første gang :) Alt var i sin skjønneste orden. Lille sprelle var veldig aktiv og sprellet med armer og bein og så litt smålubben ut faktisk :P Hehe.. Legen sa at det så ut som babyen fikk i seg den næringen den trengte utifra bevegelser og kroppen sin. Og jeg ble rett og slett forelsket jeg :):):) Han trodde også jeg var 15 + og noe istedet for 14 + og noe. Mistenker vel det selv, men venter til den ordinære ultralyden. Og min egen form for den saks skyld så fikk jeg resept på kvalmestillende.

Her har jeg veldig kvalme dager og ble nesten værst etter 12 uker var gått.. Jeg lurte faktisk på om omgangssyken kom, men 3 ganger på under 2 uker og bare meg er lite sannsynelig. Så mat tar jeg som det kommer... Har levd på boller, potetgull, epler og brus de siste 4 dagene.. Men idag føler jeg meg bedre, så venter med de kvalmestillende.. Har klart å spise forhåndsvis normalt idag :) Kanskje kvalmen er på vei tilbake.. *Bankibordet* Har også startet med yoga for gravide og svømming. Prøver å se om en kan holde kroppen ellers i form til tross for kvalme..

Har fått litt mage også, men var i svømmehallen her om dagen og så to flotte gravide, som ikke hadde kjempe mage men flott fin gravidmage. Mens jeg følte jeg så feit ut :/ Må kjøpe nytt badetøy tror jeg, for ser nesten ut som fett som renner over når jeg får på bikinien og ikke som en gravidmage da.. Men med klær på ser jeg gravid ut da :) Har ikke fortalt alle noe ennå, kun ei venninne, sjef, kolleger og mamma.. Syns det er litt morro og da.. Har nemlig tenkt å se om noen tør å spørre (har fått noen blikk på magen), og da har jeg tenkt til å svare ja.. hihi.. Ellers blir det spennende å se om vi klarer det fram til vi har vært på den ordinære :)

Gruer meg faktisk litt til å fortelle det til svigermor, vet hun er ikke så ille begeistret for meg fra før, har aldri vært det heller. Uten at hun har noen stor grunn til det, men når jeg sa jeg var gravid med andremann ble hun sur. Og blir nok ikke mere blid nå heller.. Mannen får ta seg av den oppgaven, så hører ho fra andre så får hun skylde seg selv der.. 

Mannen har kommet på gli når det gjelder graviditeten også, det var ikke helt planlagt. Men nå blir det veldig spennende mot mai :) Kjenner babyen i magen er veldig aktiv om dagen, og har kjent noen dult med kraft i (hihi) de siste dagene.. Morro.. Lykkerus :) Håper alt står bra til med dere også :)

Krysser fingrene for at kvalmen er på vei  bort

Alt bra her og, ha en fin dag videre

Sylvanas skrev:
Krysser fingrene for at kvalmen er på vei  bort

Alt bra her og, ha en fin dag videre

Ha en fin dag videre du også 

Snart bærer det avgårde på jobb her, så er det langhelg.. Gleder meg til lørdag.. Da er det julebord med jobben.. Og buffet med massse god mat :D

Så kjipt å bli dårligere etter 12 uker da.. håper virkelig det slipper taket nå snarest mulig.

Bra du har fått sett lille i magen og at alt så bra ut der :) Kjekt om du blir flyttet fram ei uke også da.. det korter jo ned på ventetida :D

Det tar vel litt tid før folk våger seg ut på å spørre om du er gravid da.. er jo tross alt "litt" flaut å spørre noen som faktisk bare har lagt litt på seg om de er gravide..

Hei! Velkommen hit! Håper formen bedrer seg!

Velkommen :-D
Håper formen er på vei opp og at den blir der :)

Takk takk :) Andre dagen uten kvalme.. Så lar de tablettene være enn så lenge.. Har klart å få i meg brødmat idag og gett, som jeg egentlig har helt avsmak på.. Og det uten å bli kvalm av å spise det.. Har overlevd på potetstappe og pølse, potetgull  *flau* som er det jeg har dilla på.. Men skal på julebord i morra, og nå gleder meg masse til julematen som jeg har tenkt at skal holde seg i magen :) Er det som er største utfordringen.. Har lyst på mat selv om kvalmen er der se, helt til jeg begynner å spise.. Satser på at det værste er over nå..

Og så er det litt morro allikevel å se om noen tør å spørre, er nok ikke mange som tør nei.. hihi.. Er jo midt i den fasen hvor man faktisk bare har lagt på seg og. Men har fått et par som har spurt meg på jobb. Og det er jo litt artig :)

Jay for kvalmefri dager!! Håper det fortsetter slik :)
Her har de siste dagene også være bedre, men jeg skal på ingen måte klage generelt sett heller. Bare digg å ikke være noe spes kvalm :)

Back
Topp