Jeg er omkring og sniktitter litt :)
Først og fremst, gratulerer til dere som har spire i magen :)
Selv har jeg et slags problem, det har plutselig begynt å stikke noe enormt nederst i magen på høyre side (når jeg nyser, eller strekker meg osv)..og jeg har murringer fra en annen verden. Litt småkvalm (men det er jeg ofte) og utrolig sliten den siste uken. For 2 dager siden fikk jeg utflod som var rosa, men det har ikke kommet noe etter den tid..! Og jeg har hetetokter!
Selv har jeg et slags problem, det har plutselig begynt å stikke noe enormt nederst i magen på høyre side (når jeg nyser, eller strekker meg osv)..og jeg har murringer fra en annen verden. Litt småkvalm (men det er jeg ofte) og utrolig sliten den siste uken. For 2 dager siden fikk jeg utflod som var rosa, men det har ikke kommet noe etter den tid..! Og jeg har hetetokter!
Ja, det kan jo virke som jeg er gravid, men jeg har ikke fått tilbake mensen etter min siste fødsel (som var for omtrendt 8 mnd siden) så jeg aner jo ikke når mensen skal inntreffe. Tok en test for to uker siden da jeg hadde murringer men den var negativ så da la jeg gravidtitet tanken på hyllen, men denne uken stikker det jo så enormt. Fikk også leggkramper i går :S
Godt å få tømt seg, men ja, jeg kan jo bare ta en test men er redd jeg innbiller meg ting og tang..! Hva hadde dere trodd og gjort? :)