Hei :)

Gizmonie

Elsker forumet
Hei jenter...

Håper jeg kan være med dere fremover
Jeg har foreløbig termin 5 april , og det er ingen som vet enda.
Formen hos dere?? Min er ganske fin. Merker lite til det enda...

Gratulerer og velkommen :)

Bortsett fra en vannvittig appetitt og konstant trøtthet er formen helt fin her :)

Gratulerer så mye, og velkommen hit :)

Her er symptomene på plass :) Brystene er utroolig ømme, kvalm morgen og kveld, halsbrann, blodtrykksfall og veldig masse trøtt!

oi mange symptomer her, glemte at jeg har utrolig vondt i hode som sist

Gratulerer så bmye, velkommen hit!! Her er formen dårlig..men det fører jo til noe godt!:)

Symptomer har jeg plenty av, og vil egentlig ikke ha noen av dem. Ømme pupper, trøtthet, kvalme og oppkast all day, blodtrykksfall, hormontroll, oppblåsthet ..og jeg kunne sikkert holdt på i en evighet til. De sier at svangerskapene ikke blir bedre for hver gang, og de har de nok rett i, er 100 ganger verre nå enn det jeg var :/ .. Urk, syte ;) Gratulerer forresten, og velkommen!

Gratulera og velkommen
Her består hverdagen i mye kvalme og oppkast.

Hei, gratulerer og velkommen!

Jeg har ett symptom som regjerer over de ømme puppene og stikningene i (sikkert) livmora, og det er hormonene!!! Griner, ler, og blir sint på en og samme gang! Samboer digger meg nok for tiden!

Gratulerer og velkommen!! Her er vi kvalm, trøtt og hissig!!!

Gratulerer så masse!!!

Gratulerer og velkommen!

Jeg er svimmel, kvalm/uvel og oppblåst i magen...

Gratulerer så masse med spiren:-)

Gratulerer og velkommen :)
Formen er ikke på topp akkurat... kvalm,trøtt,ømme pupper, oppblåst,dårlig mage og er veldig hormomell!

Gratulerer og velkommen hit 

Jeg har mest vondt, eller når  jeg tenker meg om har jeg vondt hele tiden egentlig  

Gratulerer så mye!!
Lite symptomer, som sist. Litt ekstra trøtt bare =)

Back
Topp