hei!

Tryllefant

Andre møte med forumet
Får jeg være med dere her inne?
Testet positivt i dag, etter å ha følt meg så rar i magen de to siste dagene. Er ikke IKM før onsdag, men nyskjerrigheten tok overhånd, og sjokket ble rimelig stort da det faktisk kom en svak strek frem! (selv om jeg viste vi var gravide, hadde det på følelsen, turte jeg ikke tro det) Skal ta ny test om et par dager da, sånn for å være på den sikre siden. Foreløbig termin er 13.mai :)
 
Gratulerer !!!!!!!! :D
 
Hurra
Gratulerer så mye!
:-)
 
Takk!!
Har til nå hatt 4 positive tester, så håper at vi virkelig skal få en liten baby i Mai :)
I går hadde jeg en ørliten blødning, ikke mer enn at det viste godt på papiret når jeg var på toalettet, men nok til at jeg startet å bekymre meg. Men i dag er det ingen blødninger, så krysser alt vi har for at det skal gå bra.
 
Gratulerer!!

Velkommen inn til oss
 
Gratulerer og velkommen til oss :)
 


Tryllefant skrev:
Takk!!
Har til nå hatt 4 positive tester, så håper at vi virkelig skal få en liten baby i Mai :)
I går hadde jeg en ørliten blødning, ikke mer enn at det viste godt på papiret når jeg var på toalettet, men nok til at jeg startet å bekymre meg. Men i dag er det ingen blødninger, så krysser alt vi har for at det skal gå bra.


Gratulerer :)

Blødningen er sikkert en festeblødning.
 


#2 skrev:


Tryllefant skrev:
Takk!!
Har til nå hatt 4 positive tester, så håper at vi virkelig skal få en liten baby i Mai :)
I går hadde jeg en ørliten blødning, ikke mer enn at det viste godt på papiret når jeg var på toalettet, men nok til at jeg startet å bekymre meg. Men i dag er det ingen blødninger, så krysser alt vi har for at det skal gå bra.


Gratulerer :)

Blødningen er sikkert en festeblødning.

Kan man ha festeblødning etter man har fått positiv test?
skjønner så lite av dette her jeg, men ingen mer blødning og bare positive tester, så er utrolig glad!
 
Velkommen hit og gratulerer såå mye!
 
Back
Topp