Hei!

Trultan

Gift med forumet
Heia! Jeg er ny her. (vel er gammel bruker på 09 forumet). Jeg er ikke påvist gravid ennå, så ikke sikkert jeg tilhører her ennå... Har symtommer til tusen.. men vet ikke bare om det er innbildt svangerskap. Grusom trett og kan sove og sove, av og til akutt kvalm og tisse og tisse. Vet det høres ufattelig rart å få slike symtomer før positiv test.. Derfor lurer jeg på om jeg innbilder meg ting. Men er veldig følsom og kan kjenne eggløsning og mener jeg har kjent festesmertene. (det gjorde jeg sist og det stemte) Forventer mens til helga så får ta en test. (tok test på søndag, men selvfølgelig negativ.. Smule tidlig ja..). Lider med max dårlig samvittighet dersom jeg er gravid hensyn til jobben. Men håper på graviditet nå, pga på tide med nr 2. Men vet først familie og så jobb!! Vel da er det bare å vente å se om jeg har fått en beboer i magen..

Hei! Jeg var ganske sikker på at jeg var gravid, pga småting... stikninger når jeg reiste meg brått, plutselig småkvalm, gikk like fort over... Håper du får positivt svar :)

Lykke til med testing:) 

Back
Topp