Hei!

Fru Riskorn

Forumet er livet

Jeg er et nytt medlem her inne som ønsker å bli kjent med dere alle. Dette er mitt andre innleggemoticon

I WISH!

Velkommen, håper du kommer til å trives! Dette er et flott forum med stor takhøyde, her trenger man ikke være redd for å komme med innspill emoticon

Aaaaaaahahahahahahahahaha.... emoticon

Hei Fru Riskorn. Så koselig at du valgte å bli medlem her. Vi skal nok bli godt kjent etterhvert. Du kan jo selvfølgelig starte med å legge ut bilde av deg, slik at vi alle ser hvem du er .;D

IsThaBeth skrev:
Hei Fru Riskorn. Så koselig at du valgte å bli medlem her. Vi skal nok bli godt kjent etterhvert. Du kan jo selvfølgelig starte med å legge ut bilde av deg, slik at vi alle ser hvem du er .;D

emoticon 

Hei på deg! Jeg også er ny her... Skikkelig kozelig å bli kjent med deg azz. 

emoticon

Jeg er ny hver dag.

Det er sikkert fordi jeg er muslim.

*Meya* skrev:

Jeg er ny hver dag.

Det er sikkert fordi jeg er muslim.

emoticon

Nei, så hyggelig! Sikker på at du ikke har vært her før, nicket var så kjent lizzåm! Uanz, velkommen hit, håper du trives.. :p

Heeei og velkommen inn i galskapen. Jeg var også ny i går, men nå er jeg suuupermedlem, just like that!! Skal se vi blir kjent vettu :p

Hei og velkommen Fru Riskorn!

Men jeg må si at Herr Riskorn skifter frue ofte, mener å ha sett en Fru Riskorn her tidligere.... [insert kødde-smiley]

Back
Topp