Hei

memape

Forelsket i forumet
Hei jenter!

Snubla plutselig over dette underforumet og lurer på hvorfor i all verden jeg ikke har sett det før??[:-]
Jeg er så glad i interiør, burde vel egentlig holde meg unna dette forumet.[8|] I alle fall det gubben blir å si![8D]

Så vil gjerne være med her med dere [:)]

Litt om meg for de som vil lese!
Jente på 23 år fra nord, blir ferdig utdannet førskolelærer på til høsten.
Har ei datter på 8 mnd som heter Mathilde Helene og en hund på 3 år som heter Theo!
I tillegg til interiør er jeg interessert i å male,sy, tegne og danse. Men  alt det har måtte tatt pause midt i skole, jobb, lillegullet og storegullet (gubben[8D])

De som vil må gjerne si noen ord om seg selv også [:)]

Hei hei[:)].

Jeg har ikke laget så mange innlegg her,men er stadig innom og leser hvertfall[:D]!

Jeg er 30 år, gift og har to barn, en hund, en katt og to kaniner[:D]! Vi bygde hus for tre år siden, og nå driver vi å planlegger hytte, så det er veldig kjekt å lese her, og se bilder, for å få interiørideer[:)].

Hei du![:D]
Bra du fant oss nå da[;)] Er veldig koselig å henge her inne.

Jeg er ei jente på 26 år, bor i Østfold med mannen min og gullungen vår på veldig snart 2 år. Du kan se litt av hvordan vi har det inne i bloggen min. Jeg liker også å holde på med scrapping, sying, maling, foto...
Er utdannet faglærer i kunst og håndverk, men holder meg hjemme for tia.

Kan jo legge til at vi har bygd oss hus som vi flyttet inn i for ca 1,5 år siden.

Velkommen skal du være[:D]

Er 23 år, forlovet og sammen har vi en jente på 20 måneder[:D]
Kjøper oss hus den 1. Mai og skal pusse opp litt i påsken nå, gleder meeeg[:D]
Skal legge inn bilder når vi har flytta inn[:D]

Velkommen hit[:D]

Jeg er ei jente på 23 år, bor i Hedmark, gift og har ei på 4 år og ei på 2 år[:D] Bor i et hus som vi snart har totalrenovert, men er på husjakt etter et større hus, gjerne et småbruk! Elsker interiør, møbler og stæsj, og hjemme har jeg litt fra mange stiler, fordi jeg liker hver enkelt ting og det gjør huset personlig og sånn vi liker det[:D]

Jeg snubla vist bare innom her - og skjønner heller ikke hvorfor jeg ikke har vært her før.. Elsker å bli inspirert!! [:)][:)]
Jeg heter Eva, er 26 år og har ei datter på straks 8 måneder[:)][:)]
Jeg og sambo har akkurat tatt over barndomshjemmet til svigerfaren min som vi skal bruke som hytte - huset er bygd i 1920 og trenger masse renovering! I oppryddingen har vi funnet så mange herlige skatter at jeg svever!
Kanskje jeg skal legge ut bilder av funnene mine her etterhvert?! [:)][:)]

ORIGINAL: Sneva

Jeg snubla vist bare innom her - og skjønner heller ikke hvorfor jeg ikke har vært her før.. Elsker å bli inspirert!! [:)][:)]
Jeg og sambo har akkurat tatt over barndomshjemmet til svigerfaren min som vi skal bruke som hytte - huset er bygd i 1920 og trenger masse renovering! I oppryddingen har vi funnet så mange herlige skatter at jeg svever!

Jaaaaaaaaaaaaa[:D] vil gjerne se huset og masse skatter du har funnet[:D] gleder meg itl bilder[;)]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

ORIGINAL: Sneva

Jaaaaaaaaaaaaa[:D] vil gjerne se huset og masse skatter du har funnet[:D] gleder meg itl bilder[;)]

Har tatt noen bilder allerede, så dere skal få en smakebit[8D] men er ikke kommet skikkelig i gang med maling og "styling" så har ingen rom-bilder enda.. Har funnet masse allerede, men regner med det er mye mer som skjuler seg i husets mange skuffer og skap [:D][:D]

Hei. Jeg er innom her hele tiden, men sier kanskje ikke så mye her inne[8|] skal bli flinkere til å snakke med dere[:)]

Jeg er 28 år gift og har en datter på snart 3 Emma Sofie[:)]

Driver å pusse opp et rekkehus, så derfor henger jeg mye her inne for å få masse tips[:)]

Hei og velkommen [:)] Jeg har vært fast innom og tittet her en stund, men først etter at vi kjøpte oss en halvpart av 2-mannsbolig som vi overtar om 2 og 1/2 uke at jeg har blitt litt mer aktiv - og mere blir det nok når vi overtar og får begynt med oppussing og innredning. Har ei datter på snart 21 mnd og har termin med nr 2 om 3 uker - så det kan være jeg blir litt fraværende en periode også da [;)] Men satser på en sovebaby så mor får mye tid til å pusle og komme i orden i den nye boligen! (det er jo lov å håpe....[:-])

Heia!:) Orker ikke skrive noe mer!:p

Hei! Jeg er også innom her litt dann og vann og er vel heller ikke den som har skrevet mest her. er også, som alle andre her inne, glad i interiør, og å pusle og stulle rundt meg i huset. Veldig glad i gamle møbler jeg, da, og har endel jeg har arvet.Vi har et hus som er bygget i 77/78, og nå er jeg akkurat ferdig å male det trehvite panelet i gangen lyst. En hel lettelse.Jeg er 36 år, gift og jobber som sykepleier, men er hjemme med minstemann på 5 md nå. Har også to "store" barn på 8 og snart 10 år. Er glad i katter, håndarbeid (mest strikking- lagt ut endel på bloggen) og hobby virksomhet. Velkommen til deg[:)]

Takker alle sammen! Kjempefine skatter Sneva![:)][:D]

Ja er en fin plass å plukke opp tips og få oppussingsråd!

Curlysuee: den er grei du! [;)][8D]

ORIGINAL: mrs.Petersonss

Hallo Hallo ; jeg er også her !!! [:)]

ORIGINAL: Blue Dome

ORIGINAL: mrs.Petersonss

jeah![:D] godt med "gode gamle" kjente [:D]

Hallo Hallo ; jeg er også her !!! [:)]

Back
Topp