Hei!

Pivi

Elsker forumet
Besøker dere litt jeg[;)] Har termin 31.mai, så kanskje jeg tilhører dette forumet..[8D] Har lite lyst til å gå over da, men det kan jo fort skje![:D] 
Mulig jeg blir å se her innimellom[;)] Klem

Hehehe! Må bare innse at det er meeeeget mulig at det blir junibarn på meg...![:D][:D][:D]

Hei og velkommen hit! 

Håper du slipper å gå over da... 40 uker er jo lenge nok å vente! (Blir du utålmodig, kan du prøve Fruluna sitt tips om å kna på disse putene under føttene... Skal visst hjelpe. [:D]

Lykke til videre i svangerskapet!

Hehe. takk for det! Skal love deg at jeg skal prøve ALT hvis det viser seg det blir overtid![:D]

Hei Pivi og velkommen hit [:D] 

Jeg holder til i 2 klubber jeg også, men jeg startet her og da klarte jeg liksom ikke å rive meg løs. Beste klubben på hele BV [:D] [:D]

Hei på deg og velkommen hit [:)]
Får jo håpe for din del at du slipper å gå over tiden, men det er veldig koslig med nye her inne også [:D]

Hei hei!! Får håpe du slipper å gå over tiden, da!!!! Men det kan jo fort skje!! Du får gjøre som jeg har tenkt, modningsakupunktur. + alle kjerringråd noen måtte finne på å komme med[:D] 

Velkommen hit!!

Hei Pivi!!! Velkommen hit da!!

Fint at du vil henge litt her også da... Er ikke umulig at det blir juni barn på deg, men får satse på at du slipper å gå over da [:)]

hei på deg[:D]

Takk takk alle sammen! Koselig å titte innom her også da[:)] I dag har jeg kjøpt bringebærbladkapsler og fødselsforberedende olje, så jeg er innstilt på å føde i mai hehehe Men jeg henger ved jeg!

Back
Topp