Hei!

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Ville bare hilse på! Jeg har jo til min store glede oppdaget dette forumet. Masse inspirasjon, tusen takk!
Jeg har ei fin lita jente født i juni 2010, som ofte blir eier av mine heklede prosjekter.

Symaskin fikk jeg i fjor, men den har dessverre blitt litt støv på. Håper jeg kanskje kan ta den i bruk hvis jeg finner noen superenkle ting jeg kan lage[:D]

Jeg er en dame på 27, bosatt i tigerstaden. Permisjonstiden er snart slutt, dessverre.. Men jeg kan vel hekle på bussen på vei til jobb[8D]

Hei!

Velkommen hit! [:)]

Veldig mange hyggelige damer her inne som er utroooolig flinke! Du får bare suge til deg inspirasjon fra der du kan. Og så forventer vi jo bilder fra din kant og.. [;)][8D]

Jeg har nettopp lært meg å hekle igjen, så jeg har den siste uka produsert et teppe til dukkene til frøkna. Skal hekle det sammen idag og imorgen tenker jeg, så blir det bilde!
Ellers var det scrappe/kortlagingshobbyen som lurte meg inn her.. [:)]

Hei,
koselig å hilse på deg! :-D
Ja er helt enig med deg! finner MASSE inspirasjon her, og ikke minst fantastisk god hjelp om det er noe man lurer på!

Selv driver jeg mest med strikking, og garn generelt. :-)

Titt tei på deg [:D]

Ja her er mange hyggelige kreative mennesker, koselig at du kom til oss [:D]
Selv driver jeg mest med scrapping, ta en titt i bloggene våre om du vil [:D]

Ja, har fått inntrykk av at det er mange som er flinke til å hjelpe her inne, det er jo så bra! (Har jo sneket litt.. [:-])

Skal prøve å få lagt ut bilder etterhvert, men teknisk er jeg ikke. Kanskje jeg kan få hjelp til den biten og?

ORIGINAL: Pudder

Ja, har fått inntrykk av at det er mange som er flinke til å hjelpe her inne, det er jo så bra! (Har jo sneket litt.. [:-])

Skal prøve å få lagt ut bilder etterhvert, men teknisk er jeg ikke. Kanskje jeg kan få hjelp til den biten og?

Klart du får hjelp, det er ikke vanskelig. [:)]

Hei, og velkommen inn her til oss [:D]

Er sikker på at du vil finne masse inspirasjon for det er så mange flinke jenter her inne.
Selv så både hekler jeg og strikker [:D]

Back
Topp