Hei :)

MarteA

Glad i forumet
Hei alle andre mai mammaer [:)]

Jeg har aldri skrevet på forumet her inne, men har stadig vekk vært innom. Har vært noen ganger jeg har tenkt på å svare på innlegg, men tenkte kanskje jeg skulle si hei først [:)]

Jeg heter Marte og er fra Trondheim. Jeg har ei lita vakker jente som heter Matilda som ble født 18.05.10. Håper det er plass til oss her inne på Mai2010 :)

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Heihei, og velkommen hit! Jeg heter Monica, er 22 år og også fra Trondheim [:D] Jeg har en nydelig sønn som ble født 07.april , men vi henger på mai-forumet siden jeg hadde termin i mai. Dessuten trives jeg myye bedre her enn på april[:-]

Hei du, koselig at du kommer innom ;D
Så klart er det plass til deg, bare koselig med flere folk ;)
Gratulerer på etterskudd med ei lita jente, håper dere har det fint :)
Gleder meg til å bli kjent med deg :)

HEI HEI![:D]
her er det plass til MAAANGE fler! bare koselig med nye "fjes"[:)]

Bare og rope ut om det er noe! [:)]

hei hei. Velkommen inn til oss. Så koselig å få inn flere[:)] gleder meg til å bli bedre kjent med deg.
Og gratulerer med ei lita jente, fint navn[:D]

Her er det alltid plass til flere:) Koselig med nye mennesker!! Våre er jevngamle de da, Jesper´n min ble født 19.mai. :) Ha en flott helg.

Heihei!
Jeg heter Veronica og har en nydelig datter
Koselig at du presenterer deg, og håper du vil skrive mange flere innlegg [:)]

Hei hei[:D] Velkommen skal du være..
Håper du vil trives her med oss [:)]

Hei hei :) alltid koselig med nye mennesker :)
Vi har født samme dag :) ( den beste datoen ever hihi ;)
Gratulerer med 9 måneder i dag [:D]

ORIGINAL: lillebebis

Hei du, koselig at du kommer innom ;D
Så klart er det plass til deg, bare koselig med flere folk ;)
Gratulerer på etterskudd med ei lita jente, håper dere har det fint :)
Gleder meg til å bli kjent med deg :)

sign:)

Velkommen til oss [:D]!

Så artig å ha flere fra Trondheim her. Du skulle ha vært med på treffet vi nettopp hadde. Du må bli med på neste så får du treffe oss andre fra Trondheim. Vi er ikke farlige[;)]

Takk for mange hyggelige hilsner :)

aea; Gratulerer med 9 mnd dagen til dere også :)

Hei Marte. Klart det er plass til ei til:)
Håper du har fått et godt inntrykk av oss da[:)]

Uansett... Velkommen skal du være[:)]

Heihei [:D] Så hyggelig, alltid kost med nye fjes [:D] Jeg heter Caroline og fikk mitt 2. Barn (verdens vakreste gutt[:)]) 3 juni... Han skulle egentlig ut i mai, men ombestemte seg..[8D] Nydelig navn på jenta di [:)]

Hei Marte[:D] Koselig med nye fjes her inne! Jeg er fra Steinkjer, gift og fikk en sønn 23.mai[:)]
Nydelig navn jenta di har[:)]

Velkommen til tidenes hyggeligaste terminforum[:D] Kjekt med nye folk her, håper du vil trives[:D][:D][:D] (også så fint navn på jenta di, vi vurderte det[:D])

velkommen til det hyggeligaste forumet her på bv :) kjekt å bli kjent med nye fjes :) gleder meg til å bli kjent med deg :)

Velkommen skal du være!
Jeg heter Mari og fikk en datter 27.mai [:D]
Håper du vil trives her, det gjør ihvertfall jeg!

hei og velkommen, jeg heter marit og fikk en sønn den 15 mai, og bor i trondheim[:D]

Back
Topp