Hei!

Pucca

Elsker forumet
Jeg har ikke skrevet her inne før, spennende om jeg får det til, he he[:)]... Jeg har fulgt dere siden vi alle var gravide og jeg er en juli-jente jeg også. Jeg har fått masse gode tips omtrent hver dag, men har som sagt ikke skrevet noe selv. Får se hva det blir til, men jeg syns iallefall det er veldig gøy å følge dere og lese om deres erfaringer med bebisene, kanskje jeg slipper å gjøre tabber som allerede er gjort av andre. Eller så slipper dere kanskje å gjøre en feil jeg har gjort og lært av. Jeg ville iallefall bare presentere meg, ettersom jeg er her inne hver dag og noen kanskje lurer på hvorfor det alltid står at Pucca er her inne, men hun aldri skriver noe... Så hei!

Hei Pucca, så hyggeligt [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Hei til deg også [:)]

Tittei [:D]

Titt titt [;)]

Heisann[:D] Koselig[:)]
Er det gutt eller jente du har? Og hvor er du ifra?
Hvis du vil fortelle det da[:)][;)]

Hei og velkommen ut av skapet  [:D]
Kjekt at du gir deg til kjenne.

Ooog gratulerer med baby!

Heihei og velkommen! synes det er kjempekoselig at vi fortsetter å bli fler! [;)]

så koselig! hei på deg! :)

ORIGINAL: Vipsis

Heihei og velkommen! synes det er kjempekoselig at vi fortsetter å bli fler! [;)]

Så koselig!! [:D]
Synes også det er veldig ålreit at vi bare blir fler her inne [:D]

Hei hei [:)] Jeg er også en som stort sett bare er inne her for å hente noen gode tips. Har lært mye av mange her inne, og det setter jeg utrolig pris på. [:)]

hei velkommen ut av skapet[:D]

ORIGINAL: BølleBella

Så koselig!! [:D]
Synes også det er veldig ålreit at vi bare blir fler her inne [:D]

[:)]

Back
Topp