Hei

Kakemonsen

Flørter med forumet
når legger dere deres babyer? noen andres babyer som sover spiser og er oppe max 1,5 time og samme rituale igjen?

Slik er ritualet her om dagene[;)] Han er max våken i 1,5 til 2 timer om dagene før han må ha seg en liten hvil (eller lang!). Dersom du tenker leggetid om kvelden så legges han en gang mellom 6 og 8, alt etter hvor trøtt han er [:)] Da kan han sovne med en gang eller så kan han ligge opp mot en time før han finner skikkelig roen.

Jeg legger han ca. 9 ganger fra klokka er rundt 10 på kvelden. Han er offisielt lagt i 03-tida på natta.

bah.

Hørtest ganske ligt ut ja[:D] men, når hun sovner i vognen sin kl 5 og enda sover når kl er halv 9 klarer jeg ikke helt å vekke henne for så å legge henne i senga si[:)] men da skulle jeg kansje bare ha lakt a i senga si kl 5 da?...[;)]

Når hun er trøtt....en gang mellom 23.30 og 04.00! hurra

ORIGINAL: Kakemonsen

Hørtest ganske ligt ut ja[:D] men, når hun sovner i vognen sin kl 5 og enda sover når kl er halv 9 klarer jeg ikke helt å vekke henne for så å legge henne i senga si[:)] men da skulle jeg kansje bare ha lakt a i senga si kl 5 da?...[;)]

aiai[8|] Tror jeg hadde lagt henne i senga kl 5 dersom det er noe hun gjør til vanlig - at hun "tar kvelden" da.(?) Så slipper dere å stresse med å få henne over i senga dersom hun fremdeles sover når dere skal legge dere[;)]

var vell litt tidlig å ta kveld kl 5 men, hun sover ca 3-4t i vogna

Her legges han mellom 19.30 og 20.30 og da sover han et par-fire timer før han vil ha mat igjen. Er vi heldige er det ca 3-4 timer mellom hver mating gjennom natta/morran før vi står opp en gang rundt kl 10. Da er han våken ca 2 timer før han legges i vogna ute og sover i ca 3 timer. Dupper av en liten lur igjen på ettermiddagen før det er legging igjen til kvelden.

Og sånn går no dagan...
Ikke alltid det er like rutiner som dette, men faktisk som oftest [:D]

ORIGINAL: Kakemonsen

var vell litt tidlig å ta kveld kl 5 men, hun sover ca 3-4t i vogna

Ja, kanskje litt tidlig[;)] Slik som det er her så tas alle hviler utenom den siste (før leggetiden) i vogna. Grunnen er at jeg ikke vil at han skal sove for lenge når det er så kort tid før leggetiden. På den siste hvilen ligger han på sofaen eller på oss, da sover han ikke så lenge som han ville gjort om vi la han i vogna og dermed er han klar til å legges i 6-7 tiden[;)] Feks i kveld hadde han den siste hvilen i vogna i 3-4 tiden. Når klokken nærmet seg 6 var det på tide med en hvil igjen, og da lå han bare i armene mine. Da sov han ca 20 min og så fikk han det siste måltidet for kvelden. Deretter koste vi til jeg så at han begynte å bli trøtt igjen - da la jeg han i senga og der sover han søtt nå[:)] Litt langt gitt. [8D] Men det er jo alt etter hvilke rutiner som passer dere best, det "går" seg nok til etterhvert[;)] Her er jeg skikkelig nazi på rutiner og har hatt rutiner siden han var 3-4uker gammel, men det virker som om mini liker rutinene like godt som meg[8D]

så bra det var lurt[:D]

Back
Topp