Hei

snuppeknupp

Forelsket i forumet
Hei, jeg er ny her. Er i gang med søskenforsøk med nr 3. Håper dere vil ha meg her. Vet etter lang prøvetid hvor krevende det kan være å forholde seg til at andre får mange barn. Jeg sniker ikke i noen kø på fertilitetsklinikken[;)]. Fra før har jeg to gangske små barn som ble til etter 6-7 forsøk, ett frysebarn og ett som kom etter ordninært forsøk.

Tusen takk [:D]. Er kjekt å være på forum når man har forsøk. Jeg har vært så utrolig heldig til nå, så jeg tør nesten ikke håpe at vi får ennå et barn!

Enig med Anne L[:)]
Har selv en gutt etter ferskt egg og nå prøver vi på fryst egg...spennende[:)]

Ja, det er kjempespennende! Det som er godt med søskenforsøk er at man allerede har et bevis(eller to)  på at det faktisk fungerer. Jeg var ganske tvilende til teknologien med førstemann [:D], han er forresten frysebarn. Da han ble født hadde han veldig lav kroppstemperatur. Det var ikke gøy da selvfølgelig, men i ettertid ler vi av at han var fryst ned i 3 mnd før innsetting og kom ut kald.

Selvfølgelig er du velkommen [:D]

Og lykke til med neste forsøk!

ORIGINAL: snuppeknupp

Ja, det er kjempespennende! Det som er godt med søskenforsøk er at man allerede har et bevis(eller to)  på at det faktisk fungerer. Jeg var ganske tvilende til teknologien med førstemann [:D], han er forresten frysebarn. Da han ble født hadde han veldig lav kroppstemperatur. Det var ikke gøy da selvfølgelig, men i ettertid ler vi av at han var fryst ned i 3 mnd før innsetting og kom ut kald.

ha ha ha, ser det komiske i det ja[:)] ja det er godt å ha bevis og kunne le av ting[:)]

ORIGINAL: Anne L

Velkommen[:)] Hvor mange barn du har spiller ingen rolle. Det gir oss heller mot til å fortsette. Lykke til!

Sign

Back
Topp