Hei

ORIGINAL: superpia
Nei. En rase for meg selv, jeg. superpisk, heter det.

Super er du i alle fall. Er det noe liv der borte? Kjenner du Willy Svein?

Sovna?

Vel, jeg kan lage mat... [8|]
Og legge handflatene i gulvet med strake ben... [8|] Og.......... Hmmmm.......

ORIGINAL: Tessy_

Vel, jeg kan lage mat... [8|]
Og legge handflatene i gulvet med strake ben... [8|] Og.......... Hmmmm.......

Og så var det sladdinga

ORIGINAL: Gavesenderen

Nei. En rase for meg selv, jeg. superpisk, heter det.

Super er du i alle fall. Er det noe liv der borte? Kjenner du Willy Svein?

Liv og liv. Nora bæsja i badekaret, og da jeg holdt henne opp for at Adrian skulle tappe nytt vann for å rebade henne, tissa hun utover hele meg [:D]

Willy Svein. Er det onkelen til Berit Anna?

åja... [8|]

ORIGINAL: Tessy_

åja... [8|]

Hm? Det med sladdinga? Jeg skrev det over her en plass med ganske stor skrift.

ORIGINAL: Kattekine
What to do??

Åh, så dårlig av dem. Kanskje hvis du sett er portene eller hva det heter i retning hitover? Da kan de spille på veien.

Liv og liv. Nora bæsja i badekaret, og da jeg holdt henne opp for at Adrian skulle tappe nytt vann for å rebade henne, tissa hun utover hele meg [:D]

Bra at Nora gjør sitt beste for å underholde dere i alle fall. Nei, jeg vet ikke hvem han er onkel til. Sikkert mange raringer. >Du vet ikke hvem han er?

Bra at Nora gjør sitt beste for å underholde dere i alle fall. Nei, jeg vet ikke hvem han er onkel til. Sikkert mange raringer. >Du vet ikke hvem han er?

Nei [:(]

Det er ikke noe å gråte for. Jeg tror det gjør deg til et lykkeligere menneske faktisk.

ORIGINAL: lnie

Halla.

Hei! Hva gjør du på torsdager klokka 19.25?

Jeg sitter godt i sofaen, har lagd meg grandiosa på grandiosa, har masse godis, shoppa inn brus og sitter klar til å se på Hotel Cæsar.

Jeg sitter godt i sofaen, har lagd meg grandiosa på grandiosa, har masse godis, shoppa inn brus og sitter klar til å se på Hotel Cæsar.

Perfekt! Har du klær på også?

ORIGINAL: Kattekine
Har du noe tips til god snaks som jeg kan kose meg litt med nå? Er med i vektklubben og må da ta litt hensyn til kaloriene!

Noe halvsunt eller helsunt. Det er jo kjedelig å foreslå nøtter. Blåbær er godt. Kanskje du kan lage sånne ruller som alexandra liker? Husker ikke hva hun brukte. Var det tortilla eller lompe? Med forskjellig godt inni. Spør henne [;)]

Perfekt! Har du klær på også?

Nei, hvorfor skal jeg det?

Det er ikke noe å gråte for. Jeg tror det gjør deg til et lykkeligere menneske faktisk.

Jasså? Høres interessant ut, om ikke annet. Så hvor kjenner du ham fra?

Jasså? Høres interessant ut, om ikke annet. Så hvor kjenner du ham fra?

Lærer på svgs

Nei, hvorfor skal jeg det?

Samme mener jeg. Hva er vitsen liksom? Kan du noen triks?

Back
Topp