hei

midnight

Glad i forumet
noen andre her som har slete med tankekjør etter dei har født?
eg bekymra meg for alt og ingeting ang babyen min, ho e no 3 mnd.. har det supert, legge fint på seg og utvikler seg bra.. men allikavel er eg på tuppa..
 
hva er det du bekymrer deg for?? har selvfølgelig bekymret meg men ikke ut over hva der er "normalt" og man må jo sel definere hva der er normalt, men til tider så må jeg vel si jeg har bekymret meg mer enn hva jeg pleier, men det har vært værre med barn nr 1 enn barn nr 3[;)]
 
ORIGINAL: midnight

noen andre her som har slete med tankekjør etter dei har født?
eg bekymra meg for alt og ingeting ang babyen min, ho e no 3 mnd.. har det supert, legge fint på seg og utvikler seg bra.. men allikavel er eg på tuppa..


Tror ikke du er alene om å ha mange bekymringer. Prøv å prat med noen om det, gjerne andre som har barn.
Hva er det du bekymrer deg over? Noe spes?
 
huff, nei.. det variere nesten fra dag te dag.. eine dagen e at eg ska gå tom for mm. andre dager e det kordan ska eg takkle det når ho ska ete.. ka om eg gir feil mat, kortid ska ho begynne å få mat..
ei helg gjekk eg og var på gråten fordi eg ikkje tok på ho lue når vi var ute.. då var det strålande sol og varmt ute, so eg mente det var for varm.. men svigerinna mi sa at ho alltid må ha lue på seg..
eg jobber sjølv innen psyk og ser dette grenser mot tvangstanker.. ikkje lett å kurere seg sjølv då..

det som er værst er at eg nesten ikkje kan gå inn på BV fordi eg blir so påvirka av alt alle skrive her inne.. ingenting er likt...
 
Back
Topp